Ik heb twee applicaties die gegevens uitwisselen via een MSSQL database. De eerste applicatie leest en schrijft succesvol. Echter bij de tweede applicatie, die alleen moet lezen, heb ik een probleem.
Wanneer ik zoek op een naam, krijg ik een lege lijst terug. En zelfs wanneer ik op een ID zoek krijg ik ook een lege lijst terug. De database bevat wel gewoon entries. Iemand een idee waar het probleem ligt?
De Concrete/Context klasse geeft al een lege DbSet terug.
De connectionstrings van de twee applicaties komen overeen dus de juiste database wordt aangesproken. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Wanneer ik zoek op een naam, krijg ik een lege lijst terug. En zelfs wanneer ik op een ID zoek krijg ik ook een lege lijst terug. De database bevat wel gewoon entries. Iemand een idee waar het probleem ligt?
C#:
1
2
3
4
| namespace FooBar { public class AdminConcrete : DbContext { public DbSet<Foo> Foos { get; set; } } |
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| namespace FooBar { public class FooRepo{ private AdminConcrete _ac { get; set; } public FooRepo() { _ac = new AdminConcrete(); } public List<Foo> dList(int product) { return _ac.Foos.Where(qc => qc.defectId.Equals(product)).OrderBy(qc => qc.pagination).ToList(); } } } |
De Concrete/Context klasse geeft al een lege DbSet terug.
De connectionstrings van de twee applicaties komen overeen dus de juiste database wordt aangesproken. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?