Ik heb de search gebruikt, maar kon niet precies vinden wat ik zoek. Mijn MSI K7T Turbo MB met AMD Duron 800 proc. had eerst een temperatuur van ongeveer 90 graden. Dat leek mij op zich niet echt goed, dus terug naar NoRRoD. Fan, en CPU gechecked daar, was allemaal wel goed. Dus ik kreeg gelijk een nieuwe K7T Turbo Limited Edition mee. Ik naar huis en het nieuwe MB vol goede moed plaatsen. Eenmaal draaiende, bleek de proc. temp. nog steeds tot 60 graden Celsius te komen. Dat leek me ook niet goed dus postte ik het hier op GoT in de hoop de oplossing te krijgen. Iemand zei dat ik de core voltage in de bios omlaag moest doen. Ik dat dus proberen.... maar dat lukt niet. Ik kan het wel lager zetten, maar bij Healt/Status geeft ie nog steeds de oude waarde aan en volgens mij veranderd ie et ook niet eens echt. Nu is mijn vraag: Weet iemand hoe het kan dat dat niet wil vanuit de bios bij een K7T Turbo Limited Edition en weet iemand misschien ook een goede oplossing om het voltage of de temperatuur wel naar beneden te krijgen?
Alvast bedankt!
HariZ
Alvast bedankt!
HariZ