Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waarom nog steeds platte tekst i.p.v. tabellen?

Pagina: 1
Acties:

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:50
Deze vraag speelt al een tijd, waarom maken jullie op de frontpage nog steeds gebruik van die platte tekst i.p.v. tabellen? Het valt vooral op op het moment dat systeemeisen van games bekend worden gemaakt, zoals bijvoorbeeld bij nieuws: Ubisoft maakt systeemeisen Rainbow Six Siege bekend. De eerste post staat op +2, terwijl dit alleen een herhaling is van wat er in het artikel staat: avec_style in 'nieuws: Ubisoft maakt systeemeisen Rainbow Six Siege bekend'

De meeste mensen weten wat ze in hun systeem hebben zitten en wat mogelijk de bottleneck kan zijn. Dat wil je dan snel zien in zo'n artikel, maar nu staat er een lap tekst die totaal niet uitnodigt om te lezen. Waarom wordt dit gedaan? Als dit technisch niet mogelijk is dan kan ik daar wel inkomen, maar het lijkt mij dat dat voor een techsite zo groot als Tweakers geen probleem moet zijn.

MinimumAanbevolen
ProcessorIntel Core i3 560 of AMD Phenom II X4 945Intel Core i5-2500K of beter, of AMD FX-8120 of beter
RAM6GB8GB
VideokaartGeForce GTX 460 of AMD Radeon HD 5870 NVIDIA GeForce GTX 670 of AMD Radeon HD 7970

Hierin kan ik veel sneller de info terug vinden die ik relevant vind. "Oh shit, kan mijn GPU deze game wel draaien?" Check rij van de videokaart... "Ja, gelukkig wel". In de oude opzet is 't "Oh shit, kan mijn GPU deze game wel draaien?" Even twee alinea's lekker wollige tekst terug lezen.

Ik hoop dat jullie hier iets mee gaan doen.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:02
JanW schreef op donderdag 12 november 2015 @ 20:07:
Ik hoop dat jullie hier iets mee gaan doen.
Zeker. Dat hebben we de afgelopen periode ook vrij consequent gedaan ;)

nieuws: Ubisoft maakt systeemeisen Assassin's Creed: Syndicate voor pc bekend
nieuws: Bethesda maakt systeemeisen Fallout 4 bekend
nieuws: Pc-versie Star Wars: Battlefront heeft minimaal 8GB-werkgeheugen nodig

Bij dit artikel hadden we dat ook moeten doen, want je hebt gelijk dat het veel overzichtelijker is. Ik pas het nog even aan :Y

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:50
Zucht... Heb ik weer :D Maar bedankt, ik dacht me ook al te herinneren dat ik 't al ergens terug had gezien. Maar fijn in ieder geval :)

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:02
JanW schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:09:
Zucht... Heb ik weer :D Maar bedankt, ik dacht me ook al te herinneren dat ik 't al ergens terug had gezien. Maar fijn in ieder geval :)
Geen probleem, dank voor het melden :)