Verwijderd

Topicstarter
Kameraad van mij heeft een sony A-200, en hij is van mening dat toen hij het toestel nieuw had gekocht dat het ding 'point and shoot' capable was/is.
Laat het mij het proberen uit te leggen.
De beste man is van mening dat je op het LCD display (dus niet de viewfinder?) het ding waar je door kijkt kan zien wat er voor de lens zit. Heb het hele menu van het toestel doorggebladderd, manual gelezen en kon niks vinden. Dit zou betekenen dat de spiegel altijt 'hoog' staat en met het nemen van een foto naar beneden en weer 'hoog' gaat . Lijkt me niet waarom je zo'n ding koopt.
Iets zegt mij dat dit niet kan. Iemand die dit kan bevestigen? Lijkt me niet de bedoeling van zo'n ding. :)

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 16:23
Je bedoelt "Live View". En nee, dat heeft deze Sony niet. Maar er zijn vele dslr's, ook van Sony, die dit wel hebben en zelfs kunnen filmen. Het is een erg handige feature voor bepaalde soorten fotografie, dus serveer het niet meteen af met: "Lijkt me niet de bedoeling van zo'n ding."

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Verwijderd

Wikipedia: Sony Alpha 200

De specs en ik zie het er niet tussen staan

Verwijderd

Topicstarter
@iedereen, bedankt voor de info.
Het was niet de bedoeling om iets 'af te serveren'. Heb zelf niet zo'n camera ikke dus niet alles weten, daarom hier de vraag. En ik kan nu dus antwoorden dat het niet kan.
Nogmaals bedankt voor het meedenken. _/-\o_