• aminam
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 11:43
Dit topic is meer een waarschuwing om de bovenstaande update voor windows 7 64/32 niet te installeren!
Gevolgen kunnen zijn instant outlook crashes bij het openen of verwijderen van random mailtjes en het corrupt raken van de login launcher van windows. Dit zou dus betekenen dat sommige systemen (all in ones lijken gevoeliger) windows niet meer kunnen doorstarten zowel niet regulier als in safe.

Om de update ongedaan te maken kun je via controlpanel naar updates, geinstalleerde updates de package de-installeren. voor clients met het 2e symptoom moet de update via een installatieschijf/usb gedeinstalelerd worden in command promt (zodat de bewerking op een niet draaien os gedaan kan worden).

B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

aminam schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:56:
Dit topic is meer een waarschuwing om de bovenstaande update voor windows 7 64/32 niet te installeren!
Gevolgen kunnen zijn instant outlook crashes bij het openen of verwijderen van random mailtjes en het corrupt raken van de login launcher van windows. Dit zou dus betekenen dat sommige systemen (all in ones lijken gevoeliger) windows niet meer kunnen doorstarten zowel niet regulier als in safe.

Om de update ongedaan te maken kun je via controlpanel naar updates, geinstalleerde updates de package de-installeren. voor clients met het 2e symptoom moet de update via een installatieschijf/usb gedeinstalelerd worden in command promt (zodat de bewerking op een niet draaien os gedaan kan worden).
Er is al een V2 versie dus je kan hem nu gerust installeren.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• aminam
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 11:43
he kak, toen ik het laatst keek zag ik hem niet -_-
oké slotje graag@!

B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:33
Naast het feit dat jij hem niet zag is het natuurlijk onzinnig om hiervoor een topic aan te maken. Tip de volgende keer de redactie svp.

Dit topic is gesloten.