Toon posts:

Samsung Notebook keyboard werkt niet correct

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik weet niet of ik deze vraag in de juiste rubriek plaats, als niet, excuses alvast!

Ik heb een Samsung notebook NP-NC210-A02 die tot voorkort goed werkte.
echter onlangs reageerd het toetsenbord soms raar.

Als ik capslock intoets wordt er een S of s getypt. De w wordt tab en bij sommige cijfers worden random programma's of links geopend.

Ik heb het PS2 keyboard al opnieuw geïnstalleerdmaar dit heeft niets geholpen.

De taal van de computer en het keyboard staat op US dus hier ligt het ook niet aan.

Af en toe helpt het om de laptop uit te zetten en dan minimaal 10 minuten uitlaten. Maar ook dan komt het probleem opeens tijdens typen (internet of word) weer terug.

Heeft iemand enig idee wat ik kan doen?

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes
Anne

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:55:
Ik weet niet of ik deze vraag in de juiste rubriek plaats, als niet, excuses alvast!
Ik snap dat als je nieuw bent hier dat 't aantal fora een beetje overdonderend kan zijn, maar hoe je dan uiteindelijk maar besluit je topic in Programming te plaatsen, gezien je probleem, zal dan altijd wel een mysterie blijven :+ (Zie ook Waar hoort mijn topic? dat toch écht bovenaan dit forum staat te prijken ;) ).

Anyway, ik schop je topic even naar Complete Systemen & Laptops :w
Daar mag 't namelijk wel:
Specifieke probleemvragen over laptops
Bv. notebook start niet op en geeft een merk-specifieke foutmelding die niet te achterhalen was na uitgebreid troubleshooten.
Hoewel Overige Hardware ook lonkt... Maar dat zoekt/vecht de Harde waren crew maar uit :+

[ Voor 19% gewijzigd door RobIII op 12-11-2015 18:41 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij