een site
Misschien niet de meest geschikt URl op op got te zetten, maar ga maar eens een kijkje nemen.
[Edit] URL weg
Misschien niet de meest geschikt URl op op got te zetten, maar ga maar eens een kijkje nemen.
[Edit] URL weg
Make everyday a good day!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Jup die is GoT only.Op woensdag 20 juni 2001 13:27 schreef pier het volgende:
Irri dat je eerst moet reggen voodat je de forum-index kunt zien..
idd, alls is geript, zelfs![]()
Die was GoT only dacht ik zo..
Bericht hierboven
Bericht hierboven
Wel andere toff meuk?Op woensdag 20 juni 2001 14:19 schreef Floris Diemel het volgende:
Ik heb me geregistreerd, maar kom heel die smilies niet tegen hoor
...smiliesOp woensdag 20 juni 2001 14:19 schreef Floris Diemel het volgende:
Ik heb me geregistreerd, maar kom heel die smilies niet tegen hoor
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Verwijderd
Goed gezegd NL SCSIOp woensdag 20 juni 2001 15:29 schreef NL_SCSI het volgende:
Ja sorry jongens, ik heb de smilies van t.net geript, kon het niet laten
T spijt me..
Trouwens, willen jullie me adres hier niet spammen...? Nu zit ik met allemaal gereggede mensen die er hierna nooit meer komen ---> klote voor de stats...
Voor alle duidelijkheid, het is een pubboard, met daarop links naar illegale software movies en andere sjit.
Kortom: Illegale site, topic dicht en iedereen kop houden...
SCSI (Admin en Webhost van ZS-FXP)
Verwijderd
Je had toch al erder reclame gemaakt hier en toen kon iedereen zijn e-mail adress plaatsen voor een url naar jouw site. En toen was je geBAND.Op woensdag 20 juni 2001 15:29 schreef NL_SCSI het volgende:
T spijt me..
Trouwens, willen jullie me adres hier niet spammen...? Nu zit ik met allemaal gereggede mensen die er hierna nooit meer komen ---> klote voor de stats...
Voor alle duidelijkheid, het is een pubboard, met daarop links naar illegale software movies en andere sjit.
weOp woensdag 20 juni 2001 15:32 schreef insoft het volgende:
[..]
Je had toch al erder reclame gemaakt hier en toen kon iedereen zijn e-mail adress plaatsen voor een url naar jouw site. En toen was je geBAND.
En cloontjes bannen we.
Verwijderd
Op woensdag 20 juni 2001 15:30 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het niet zo
Zo werkt het dus ff niet he! Je zult iig toestemming moeten vragen aan de makers van de smilies.Op woensdag 20 juni 2001 15:29 schreef NL_SCSI het volgende:
T spijt me..
Bericht hierboven
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Lekker lame hoor!Op woensdag 20 juni 2001 15:46 schreef NL_SCSI het volgende:
Ik rip ze weg weer ergens anders...
Je bent en blijft dus een jattert, nouja dat is jouw keuze zullen we maar zeggen.Op woensdag 20 juni 2001 15:46 schreef NL_SCSI het volgende:
Nouja goed ik wil ze wel weghalen, dat is het probleem niet
Trouwens, jullie kunnen mij niet wijsmaken dat er officiele copyright zit op een paar van die kleine plaatjes?
Will do, zodra de smilies weg zijn.Op woensdag 20 juni 2001 15:42 schreef rabbit het volgende:
Haal die link nu eens weg...het board is super druk door GoT..
wel zeiken maar intussen ff leechen...triest.
Bericht hierboven
Oeh damn het wordt eng, ik ben het eens met insoftOp woensdag 20 juni 2001 15:51 schreef insoft het volgende:
[..]
Lekker lame hoor!
zomoeilijk is het ook niet om zelf smileys te maken en dan ben je teminste ook nog ff bezig met iets leuks creatiefs. En een veel beter gevoel.
Bericht hierboven
Verwijderd
1e: Insoft houdt altijd woord en betert zijn levenOp woensdag 20 juni 2001 15:52 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Oeh damn het wordt eng, ik ben het eens met insoft![]()
Will do, zodra de smilies weg zijn.
Verwijderd
Verwijderd
Stoere jongenOp woensdag 20 juni 2001 15:57 schreef Mikedigi het volgende:
ok zullen we je provider casema even inlichten ?
Ze weten vast wel van wie is
********.delft.casema.net
Dns forwarding is leuk ...
You can run but you can't hide)
Verwijderd
Bedankt voor deze geheel overbodige informatie. Ik denk niet dat ik het weg ga helen eigenlijk, hoewel ik dadelijk wel even die url zal wegvissen.Op woensdag 20 juni 2001 15:59 schreef NL_SCSI het volgende:
Ja, [url]
*knip, nu toch maar verwijderd...*
[ Voor 23% gewijzigd door Dirk op 31-08-2018 18:53 ]
Bericht hierboven
Verwijderd
Op woensdag 20 juni 2001 16:01 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Bedankt voor deze geheel overbodige informatie. Ik denk niet dat ik het weg ga helen eigenlijk, hoewel ik dadelijk wel even die url zal wegvissen.
Nu niet meerOp woensdag 20 juni 2001 17:11 schreef MarcyDarcy het volgende:
Je loopt te zeuren dat je wilt dat de url van je ali illigali gebeuren wordt weggehaald maar ondertussen staat ie verscholen onder je "huisje" (je huis icoontje bij je gegevens)
Bericht hierboven
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Senks, was blijkbaar nog wat vergeten...Op woensdag 20 juni 2001 18:21 schreef pnieuwkamp het volgende:
Als je dan toch aan het editen bent, haal dan gelijk ff **-***.dyndns.org bij zijn adresgegevens weg...
Het is dan wel geen link, maar ff copy/pasten in je url-balk en je weet nog om welke site het gaat...
Ook via ********.delft.casema.net kom je er nog.
Bericht hierboven
If it ain't broken it doesn't have enough features
Je kunt <a href="mailto:firefox@tweakers.net">FireFox</a> ook een mailtje sturen, hoewel hij het waarschijnlijk wel goed zal vindenOp woensdag 20 juni 2001 21:30 schreef Apache het volgende:
ik ben zelf ook bezig aan een forum, k'heb al toestemming van RazorBlade en Danny, bij die vork staat enkel fokforum url (danny heeft een fokzine adress dus ik neem aan dat hij ook die vork heeft gemaakt.)
Moet ik nog mensen om toestemming vragen?
t'word een gewoon opensource forumpje, dus ik ga er zeker geen winst op maken
een development url geef ik volgende maand pas als ik wat meer bandwith heb en user registration aan staat
PS. RazorBlade & Danny heb ik beide de dev url gegeven omdat ze dan konden gaan kijken of ze het wel de moeite vonden, maar k'ben vergeten hun mening te vragen
Nogmaals bedankt voor jullie toelating jongens
Bericht hierboven
Officiele copyrights? Uh jaahaa.... al die mensen hebben eerst een brief met hun smiley naar de kvk gestuurd, die vervolgens de smileys weer doorstuurte naar de keuringsdienst van weren om het op kwaliteit te laten testen. Vervolgens werd de uitslag inclusief de smiley weer teruggestuurd naar de kvk die het vervolgens weer doorstuurde naar de ministerie van justitie om officiele copyright papieren af te leveren en stuurde deze vervolgens weer terug naar de kvk. De kvk slaat vervolgens alle info op over deze smileys en ze krijgen een copyright nr (copyright #8374783924054 om precies te zijn).Op woensdag 20 juni 2001 15:46 schreef NL_SCSI het volgende:
Nouja goed ik wil ze wel weghalen, dat is het probleem niet
Trouwens, jullie kunnen mij niet wijsmaken dat er officiele copyright zit op een paar van die kleine plaatjes?
wat dacht je van het bewijs dart het hier al zolang staat dan?Op donderdag 21 juni 2001 00:30 schreef morgoth het volgende:
[..]
Officiele copyrights? Uh jaahaa.... al die mensen hebben eerst een brief met hun smiley naar de kvk gestuurd, die vervolgens de smileys weer doorstuurte naar de keuringsdienst van weren om het op kwaliteit te laten testen. Vervolgens werd de uitslag inclusief de smiley weer teruggestuurd naar de kvk die het vervolgens weer doorstuurde naar de ministerie van justitie om officiele copyright papieren af te leveren en stuurde deze vervolgens weer terug naar de kvk. De kvk slaat vervolgens alle info op over deze smileys en ze krijgen een copyright nr (copyright #8374783924054 om precies te zijn).
Verder als jij iets maakt zit er per definitie copyright op. Alleen het probleem is meestal (als er een rechtzaak van komt) om het te bewijzen. Het simpelste bewijs is je ding wat je gemaakt heb aangetekend naar jezelf versturen
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
ok thx, heb ik nu ff gedaanOp donderdag 21 juni 2001 00:15 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Je kunt <a href="mailto:firefox@tweakers.net">FireFox</a> ook een mailtje sturen, hoewel hij het waarschijnlijk wel goed zal vinden
If it ain't broken it doesn't have enough features
die vork is gemaakt door Vork.. (gohOp woensdag 20 juni 2001 21:30 schreef Apache het volgende:
ik ben zelf ook bezig aan een forum, k'heb al toestemming van RazorBlade en Danny, bij die vork staat enkel fokforum url (danny heeft een fokzine adress dus ik neem aan dat hij ook die vork heeft gemaakt.)
En ik maar zoeken op uglypeople.com naar warez ...Op donderdag 21 juni 2001 10:11 schreef Mikedigi het volgende:
Floris je hebt het maar druk gehad met editten in deze thread
Some people like cupcakes better, I for one care less for them.
Gebruikte url's:Op donderdag 21 juni 2001 10:13 schreef NiPeng het volgende:
[..]
En ik maar zoeken op uglypeople.com naar warez ...
Bericht hierboven
Ik heb er geen e-mail adresje bij, dus het zou kunnen, maar het kan ook zomaar dat het niet klopt...Op donderdag 21 juni 2001 09:17 schreef Yo-L het volgende:
[..]
die vork is gemaakt door Vork.. (goh)
te bereiken op vork@fokzine.net geloof ik..
Bericht hierboven
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq