Ik heb nu een Apple 15" MacBook Pro Ret-i7-2.0GHz en deze werkt top en is lekker snel, maar hij is te uitgebreid voor datgene wat ik er mee doe (kom ik na 1,5 jaar achter). Wanneer ik deze verkoop heb ik geld voor een andere laptop en kan ik nog een groot deel daarvan voor iets anders gebruiken ook. Dat is dan ook de voornaamste reden dat ik iets anders zoek.
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk Youtube, Spotify, Office, Universal Media Server en gewoon internetten
Wat is je budget?
Max 1000 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, voornamelijk thuisgebruik
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
[i] Ik heb voor mijn Macbook een Samsung laptop gehad, dit was geen succes. Daarvoor heb ik 2 Acer laptops gehad en had daar eigenlijk geen klachten over.
Ik ben op zoek naar een laptop met een SSD harde schijf, hier ben ik nu aan gewend en dat werkt erg lekker. Tevens hoef ik niet perse 1TB aan opslag te hebben, want dat gebruik ik simpelweg niet.
Ik heb nu een Intel i7 processor, maar ik lees dat je met mijn gebruik voor een allround laptop eigenlijk wel genoeg hebt aan een i5 processor.
Verder moet de laptop voldoen aan het volgende:
- SSD
- Intel i5 processor
- 5GHZ wifi
- Bluetooth 4.0
- FULL HD
- 15,6 inch
Iemand goede suggesties?
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk Youtube, Spotify, Office, Universal Media Server en gewoon internetten
Wat is je budget?
Max 1000 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, voornamelijk thuisgebruik
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
[i] Ik heb voor mijn Macbook een Samsung laptop gehad, dit was geen succes. Daarvoor heb ik 2 Acer laptops gehad en had daar eigenlijk geen klachten over.
Ik ben op zoek naar een laptop met een SSD harde schijf, hier ben ik nu aan gewend en dat werkt erg lekker. Tevens hoef ik niet perse 1TB aan opslag te hebben, want dat gebruik ik simpelweg niet.
Ik heb nu een Intel i7 processor, maar ik lees dat je met mijn gebruik voor een allround laptop eigenlijk wel genoeg hebt aan een i5 processor.
Verder moet de laptop voldoen aan het volgende:
- SSD
- Intel i5 processor
- 5GHZ wifi
- Bluetooth 4.0
- FULL HD
- 15,6 inch
Iemand goede suggesties?