Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Even een snelle vraag. Ik heb een Windows Phone en heb mijn contacten niet consequent opgeslagen onder Outlook of Gmail als ik nieuwe contacten toevoegde.
Ze staan dus verspreid over accounts en sommige lijken helemaal niet opgeslagen te zijn. Ik wil ze graag centraal opslaan onder Outlook of Gmail. Is dit achteraf mogelijk?
Of andere tips om AL mijn contacten in 1 keer over te hevelen naar Android?

Bedankt.

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10 08:38
Je zou van alle diensten de contacten kunnen synchroniseren naar je contactenlijst op je telefoon en vervolgens exporteren naar één dienst zoals Google contacts.

Verwijderd

Topicstarter
Daan87423 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:23:
Je zou van alle diensten de contacten kunnen synchroniseren naar je contactenlijst op je telefoon en vervolgens exporteren naar één dienst zoals Google contacts.
Thanks. Maar kan ik in 1x alle contacten naar Google exporteren? Of moet dat per contact?
Ik las trouwens ook ergens dat WP automatisch alle contacten opslaat? Dus ongeacht of je bewust opslaat of niet?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2015 17:28 ]

• Tweade
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:04
Je zou ook de contacten uit Gmail kunnen exporteren en vervolgens importeren in outlook. Of je dan nog moet ontdubbelen weet ik niet.

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-10 04:53
Eer dat ik al mijn contacten goed op orde had was ik ook al een poosje zoet.
Had ze ook overal zitten.
Ben er toen serieus een avondje voor gaan zitten en heb alles handmatig op één account gezet.
Daarna alles mooi bijgewerkt en alles uit de overige accounts verwijderd.
Nu heb ik alleen nog maar één account met contacten en de rest is puur voor mail.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....