Anoniem: 708285

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb hulp nodig bij een vreemd MP3 probleem.
Ik heb een mp3 bestand van een concert van meer dan 3 uur, echter in de details van het bestand word maar 2 uur 1 minuut aangegeven.
Het gekke is, als ik het bestand afspeel dat hij wel 3 uur afspeelt maar de player (WMP) stopt met weergeven van de voortgangsbalk bij 2uur, dus de muziek speelt wel maar ik kan niet een stukje skippen oid. Dus de muziek is er wel.
Nu wil ik een videobestand samenvoegen met dit geluidsbestand, maar de videoeditor geeft aan dat het nummer maar 2 uur is !!!!!
Mijn vraag is dus, kent iemand dit probleem, en wie weet een oplossing.

Groeten, Eric

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dat is een MP3 die niet goed gecodeerd is. Windows, en alles van Microsoft wil daar dan nog wel eens moeilijk over doen. Dus eerst zorgen dat je audiobestand goed werkt. Het zal wel weer een Variable Bitrate mp3 zijn. Beste is om er gewoon een PCM/WAV van te maken. Dat kan met bijvoorbeeld audacity.

Ey!! Macarena \o/

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom op GoT :)
Ik pas de topictitel wat aan, "Vreemd MP3 probleem, Help!!" is wel schreeuwerig (er is geen brand ;) ) maar zegt weinig over het concrete probleem. Ik pas het dus wat aan.

Inhoudelijk is hierboven het belangrijkste wel gezegd. Na omzetten naar WAV zou je het desgewenst weer naar MP3 kunnen omzetten (dan wel lossy, en vergeet de metadata niet terug te plaatsen).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 708285

Topicstarter
Thanx, Dat ga ik eens proberen, ik laat het weten als het gelukt is.