Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Squidie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-11 09:50
Goedemiddag,

Ik heb een probleempje met het synchroniseren van mijn bladwijzers op verschillende apparaten. Op mijn desktop pc gebruik ik windows 7 icm Chrome. Ik werk het meeste op deze set up en maak veel gebruik van bladwijzers, ik heb het grootste gedeelte onderverdeeld in mapjes.

Naast mijn desktop heb ik een nexus 7 en een nexus 5, op beide draai ik android 6 icm Chrome. Bij het eerste gebruik worden alle mapjes en bladwijzers netjes overgenomen zoals ik ze ook op mijn desktop zie. Na verloop van tijd merk ik dat het niet meer goed wordt gesynchroniseerd. Als ik linkjes toevoeg op, zowel nexus 5, 7 en desktop, dan kan ik deze op al mijn apparaten zien. Als ik linkjes verwijder via mijn desktop dan worden ze alleen daar verwijderd, maar op mijn nexus apparaten krijg ik het niet meer gesynchroniseerd.

Nu heb ik vandaag een laptop binnengekregen, asus k501lx-dm104t, windows 10, en na het installeren (en synchroniseren dmv het gebruik maken van mijn google account) van Chrome zie ik dat synchroniseren van bladwijzers weer niet goed gaat. Alle linkjes in mijn bladwijzerbalk en bijhorende mapjes kloppen, maar de linkjes welke verwerkt zijn onder de mapjes kloppen niet. Ik mis op het eerste oog niets maar er staat nog ontzettend veel oude zooi tussen die ik allang heb verwijderd.

Een van de fijne dingen aan google / chrome vind ik juist dat alles continue synchroniseert, wat nu dus niet meer het geval is.

Als iemand een oplossing weet dan hoor ik het graag! BVD!