Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoooooooh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-11-2015
Goedemiddag,

Ik en een aantal maten zijn bezig om een CS:GO team op te zetten. We maken tot nu toe bijna dagelijks altijd gebruik van jullie teamspeak. Het wil alleen nog welleens gebeuren dat er vreemde mensen bij ons kanaal erbij komen en dan kunnen wij daar niks aan doen. Dit is best vervelend als je midden in een match zit. Daarom vroegen wij het af of het mogelijk is we een aparte channel kunnen krijgen met wachtwoord en eventueel de rechten om dit channel aan te kunnen passen? Als dit alleen kan als we onder de naam van Tweakers spelen dan zijn we uiteraard bereid om dat te doen..

Groeten,
Timo

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:17
Het is misschien handiger als een van jullie zelf als host fungeert. Download de Teamspeakserver software installeren en klaar ben je...bijna. Wel natuurlijk even de settings van de server naar je hand zetten, maar dat is niet al te moeilijk hoor.

apollo13

• Timoooooooh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-11-2015
Betekend dat dan niet dat mijn pc altijd aan moet zijn als we willen gebruik maken van teamspeak?
Dat is niet heel handig voor de andere als ik er niet zou zijn.

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:56
Je kan ook met je team een ts server huren voor 5 euro per maand heb je er al een, elk persoon een euro en nooit meer gezeur :)

[ Voor 4% gewijzigd door rafler op 12-11-2015 15:58 ]

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 10:34
Je kan wel een plekje krijgen op mijn teamspeak als je dat wil hoor. :) Doe maar een berichtje als je interesse hebt.

Verwijderd

Je kan ook onze teamspeak joinen, genoeg kanalen vrij.

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:31
Je kunt ook kijken naar bijvoorbeeld Discord (http://discord.gg/), biedt dezelfde mogelijkheden als TeamSpeak en wellicht nog meer.

http://specs.tweak.to/18230

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Rare topickick na een jaar..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.