Toon posts:

iPhone backup niet naar Mac maar andere locatie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of dat kan.
Ik heb een macbookPro en mijn 128G SSD heeft niet genoeg ruimte. Niet lekker.
Kan ik een backup naar een andere schijf maken? Zo ja, hoe?

gr Nora

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:01
iCloud backup?

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-09 11:37
Ik zou ook zeggen dat een iCloud backup het simpelste is. Je zou ze ook op een externe schijf of USB-stick ook kunnen slaan, maar dat is wel een stuk ingewikkelder: http://www.imore.com/how-...ad-backups-external-drive

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:35
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:08:
Weet iemand of dat kan.
Ik heb een macbookPro en mijn 128G SSD heeft niet genoeg ruimte. Niet lekker.
Kan ik een backup naar een andere schijf maken? Zo ja, hoe?

gr Nora
MIsschien een Nifty MiniDrive kopen om je opslagruimte te vergroten? Ik weet niet welke MacBook je hebt (ik neem aan een MacBook Pro retina 13"?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
neen 15"

Maar het gaat mij hierom: Ik wil de backup niet maken op mijn macbook maar op een externe schijf.
Die heb ik wel. Maar hoe doe je dat? Hij gaat automatisch een backup op mijn mac zetten en ik kan niet kiezen voor een andere plek.

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:35
Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 18:14:
neen 15"

Maar het gaat mij hierom: Ik wil de backup niet maken op mijn macbook maar op een externe schijf.
Die heb ik wel. Maar hoe doe je dat? Hij gaat automatisch een backup op mijn mac zetten en ik kan niet kiezen voor een andere plek.
Dan kan je deze handleiding het beste volgen: http://www.imore.com/how-...ad-backups-external-drive.
Pagina: 1