Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Need for Speed Review - Aardige racer maakt rare keuzes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In de conclusie wordt gesproken over "Rariteiten in AI". Ik vermoed dat hiermee eigenlijk rare AI-keuzes bedoeld worden. Een rariteit is namelijk een zeldzaam voorwerp. De keuze voor dit woord is daarom een beetje vreemd en ook een beetje kitsch als je het mij vraagt ;) In de tekst van de review komt het woord nog vaker onjuist gebruikt voor. Pagina 4: "Gelukkig vertellen de rariteiten in de performance..."

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
AI is artificial intelligence. Dat heeft niks met objecten te maken maar met "denk"-processen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:27

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Lamith heeft gelijk en toch ook niet: de Dikke Van Dale geeft inderdaad alleen 'zeldzaamheid' of 'zeldzaam voorwerp' als betekenis, maar andere online woordenboeken geven ook 'merkwaardigheid' als betekenis. Volgens mij klopt het artikel dus wel.

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15:54

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Het rare is dat de minpunt "loopt op 30fps" wel bij NFS is, maar niet bijvoorbeeld bij Rise Of The Tomb Raider staat het er niet? Klinkt toch raar?

Review QNAP TS-230 NAS

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11 14:59

TradeMarkNL

Videoproducer
Dutchredgaming schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:59:
Het rare is dat de minpunt "loopt op 30fps" wel bij NFS is, maar niet bijvoorbeeld bij Rise Of The Tomb Raider staat het er niet? Klinkt toch raar?
Daar zit echter wel een gedachte achter. Bij een racegame is het uitzonderlijker dat hij niet op 60fps draait, aangezien de meeste dat wel doen. Dit in tegenstelling tot veel platformers als Tomb Raider. Bovendien is het vanwege de snelheid bij een racegame eerder een gemis. En Tomb Raider loopt hartstikke soepel, zoals wel in de review staat.

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15:54

Dutchredgaming

ICT Beheerder

TradeMarkNL schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:40:
[...]

Daar zit echter wel een gedachte achter. Bij een racegame is het uitzonderlijker dat hij niet op 60fps draait, aangezien de meeste dat wel doen. Dit in tegenstelling tot veel platformers als Tomb Raider. Bovendien is het vanwege de snelheid bij een racegame eerder een gemis. En Tomb Raider loopt hartstikke soepel, zoals wel in de review staat.
Meerdere Need For Speed titels hebben 30 fps

Jullie vergeten dat NFS altijd voor betere graphics zijn. Ook constante 30FPS is beter is dan stotterende van 60 fps naar 41fps ect. Dat is niet zo'n fijner game ervaring naar mijn mening.

Voorbeeld:

Deze game is op dit moment voor PS4 en Xbox One. PC werd o.a. uitgesteld voor 60 FPS en meer. Er zijn meerdere race games

Review QNAP TS-230 NAS

Pagina: 1