Het is me gelukt, na heel veel storten op de emotionele bankrekening, heb ik het tijdens een romantisch etentje gevraagd aan mijn vrouw: mag ik een man cave?
Ze zei ja!
Nu zit ik met de volgende vraag. Ik heb nog een goedwerkende 40" TV, maar twijfel om deze te gebruiken en een nieuwe te kopen voor de woonkamer of een beamer te kopen.
De opties zijn:
1. pricewatch: Optoma HD141X
Deze beamer kopen en de 40" TV houden voor in de woonkamer
2. Een mooie 55" TV kopen voor in de woonkamer en de 40" gebruiken voor in de man cave
De afstand tussen projectie en bank zal ongeveer 3 meter zijn. Ik zal er voornamelijk op gamen (duh) en films / sportwedstrijden (duh) op kijken.
Ik heb totaal geen ervaring met het gebruik van een beamer voor dit soort doeleinden, vandaar ben ik benieuwd naar jullie ervaringen.
- Moet je totale duisternis hebben wil je een goed beeld hebben met de beamer?
- Is er veel verschil in beeldkwaliteit t.o.v. een TV?
- Wat prefereren jullie en waarom?
- Zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten?
Ze zei ja!
De opties zijn:
1. pricewatch: Optoma HD141X
Deze beamer kopen en de 40" TV houden voor in de woonkamer
2. Een mooie 55" TV kopen voor in de woonkamer en de 40" gebruiken voor in de man cave
De afstand tussen projectie en bank zal ongeveer 3 meter zijn. Ik zal er voornamelijk op gamen (duh) en films / sportwedstrijden (duh) op kijken.
Ik heb totaal geen ervaring met het gebruik van een beamer voor dit soort doeleinden, vandaar ben ik benieuwd naar jullie ervaringen.
- Moet je totale duisternis hebben wil je een goed beeld hebben met de beamer?
- Is er veel verschil in beeldkwaliteit t.o.v. een TV?
- Wat prefereren jullie en waarom?
- Zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten?