ISRA punt

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 10:04
Hi all,

Heeft iemand enig idee met wat voor sleutel/gereedschap je onderstaande ISRA kast openkrijgt?

http://imgur.com/62TtLXx
http://imgur.com/8Fa1DeN

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
met een telefoontje naar KPN. •0800 0403 (24/7 gratis bereikbaar)

voor zover ik weet en uit de zoekresultaten hier op got krijg is alles tot en met het israpunt van KPN en kun en mag je daar zelf niets aan knutsellen.

Zou je trouwens plaatsjes gewoon kunnen plaatsen met [img] tags? daar zijn ze immers voor bedoeld.

[ Voor 6% gewijzigd door nachtnet op 12-11-2015 11:27 ]

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Met de speciale sleutel van kpn waarom zou je erin willen ? Dit ziet eruit als een bedrijfs ISRA en daar zou ik helemaal van afblijven want zonder documentatie kan je niets.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• YaYo86
nachtnet schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:26:
met een telefoontje naar KPN. •0800 0403 (24/7 gratis bereikbaar)

voor zover ik weet en uit de zoekresultaten hier op got krijg is alles tot en met het israpunt van KPN en kun en mag je daar zelf niets aan knutsellen.

Zou je trouwens plaatsjes gewoon kunnen plaatsen met [img] tags? daar zijn ze immers voor bedoeld.
Klopt, maar er mag wel meer niet. KPN heeft gister een nieuwe lijn gelabeld en getest, XS4all stond hier net om een router te configureren maar konden dus niks omdat KPN die kast weer heeft dichtgedraaid.. zucht

Img weet ik, kreeg het alleen niet zo snel aan de praat

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
YaYo86 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:35:
[...]
off-topic: maar in principe ga ik nooit zomaar linkjes openen zonder te weten waar ik uitkom.

• YaYo86
nachtnet schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:40:
[...]

off-topic: maar in principe ga ik nooit zomaar linkjes openen zonder te weten waar ik uitkom.
Terecht denk ik

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07 13:18
YaYo86 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:35:
[...]

Klopt, maar er mag wel meer niet. KPN heeft gister een nieuwe lijn gelabeld en getest, XS4all stond hier net om een router te configureren maar konden dus niks omdat KPN die kast weer heeft dichtgedraaid.. zucht

Ik voel je pijn. :(. Vaag zweven er dat soort sleutels wel rond bij de locatie monteurs van XS4all (tenminste, dat is mijn ervaring). Soms zit er ook een sleutel kastje in de muur in de buurt, maar dat geldt eigenlijk alleen voor de grotere verdelers.

Terugschieten bij de ISP, en aangeven dat het gecombineerd geleverd moet worden, en snel een beetje. Ik zou zelf niet gaan klussen op een ISRA.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:37
Sleutel lekker aan je ISRA om vervolgens ooit een monteur nodig te hebben die ziet dat je aan het hobbiën bent geweest. Ben benieuwd wat voor topic je dan opent ;)

De enige die aan je ISRA mag hobbiën is KPN helaas. Dus bel ze, laat een ticket aanmaken en wacht weer zoveel tijd. Dat is de enige optie.

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:56
lekker bijdehand van die monteur.en hij heeft niet even een kruisdraad gelgegt naar het deel waar je wel bij komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die sleutel hangt aan mijn sleutelbos (en in mijn werkkoffer), deze zou je kunnen ophalen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2015 12:23 ]

Pagina: 1