Win 10, rechter muisknop werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Thijs21
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-04-2020
Ik heb een raar gedoe: Win 10 werkt verder prima, maar heel vaak (en niet altijd) weigert de rechter muisknop dienst.
Dat is alleen maar als ik de verkenner gebruik en in een map ga staan. Blauw draaiend wieltje en de handel slaat vast. Het enige wat rest is het Rode Kruis, maar dat lost niets op.
Soms doet tie het een tijdje wel, soms meteen na het opstarten niet.

Iemand een idee?

Thijs

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Lijkt mij op een Shell extension die je hebt geinstalleerd en niet correct reageert.

Welke software heb je allemaal geinstalleerd?

Probeer ook eens een screenshot te posten van deze applicatie: http://www.nirsoft.net/utils/shexview.html

[ Voor 28% gewijzigd door Snake op 12-11-2015 10:10 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Thijs21
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-04-2020
Geen gekke dingen. Word, Excel, Adobe dat soort software. Met updates. Malwarebytes, CCleaner, Spybot. Denk je dat ik alles wat ik de laatste 3 weken heb geinstalleerd of geplaatst moet verwijderen?

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-05 12:26
Ik heb een vriend z'n laptop geupgrade naar Windows 10 van Windows 7. De laptop startte traag op en als hij in verkenner ging en z'n rechtermuisknop gebruikte dan liep verkenner vast. Je moest dan wachten tot windows verkenner zelf opnieuw opstart zodat je je laptop opnieuw kan gebruiken.

Klopt het ook dat je PC dan effectief vastloopt wanneer je de rechtermuisknop gebruikt in verkenner?

Wat was de oplossing: Herinstallatie van windows 10 (ingebouwd in windows 10) zonder behoud van programma's. De laptop deed hierna geen gekke dingen meer en alles werkte een stuk vlotter, zoals het eigenlijk hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 653831

Het verwijderen van Mcafee loste bij mij het probleem op.. had net hetzelfde in Windows 10 op een splinternieuwe laptop..

hopelijk is iemand hier iets mee

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black VW
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-03 09:43
Goeiedag,

Sinds vanmorgen doet de rechtermuisknop het niet op het bureaublad van Windows 10 laptop, enkel op het bureaublad. Iemand een idee a.u.b.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Black VW schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:23:
Goeiedag,

Sinds vanmorgen doet de rechtermuisknop het niet op het bureaublad van Windows 10 laptop, enkel op het bureaublad. Iemand een idee a.u.b.?
Doet hij het nu wel of niet op het bureaublad :?

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black VW
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-03 09:43
Hij doet het enkel op het bureaublad niet, elders wel. Ik klik, na enkele seconden gaat het scherm even uit voor een tel en floept daarna weer aan...

[ Voor 46% gewijzigd door Black VW op 19-12-2020 10:02 ]

Pagina: 1