DM's worden soms niet verstuurd.

Pagina: 1
Acties:

• michaell958
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-11 02:28
Het valt mij de laatste tijd erg op dat als ik een DM wil versturen naar een tweaker als ik interesse heb in zijn V&A bijvoorbeeld.

Dan klik ik op versturen en dan staat vervolgens mijn DM er niet. doe ik dan iets fout met teveel hoofdletters enzovoort.

Dan heb ik soms achter elkaar en soms niet.

Ik denk ik meld het eventjes misschien is het wel een bugg ja of nee. ;)

Met vriendelijke groet,
Michael

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-11 15:03

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Heb je toevallig een specifiek voorbeeld van een advertentie waar je op wilde reageren en het niet lukte?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• michaell958
Nee helaas niet. Niet specifiek althans ;)

Maar vaak als ik gewoon een DM wil sturen of in een dm gesprek zit komen de berichten soms niet aan en vaak wel maar soms ook weer niet en dan moet ik het opnieuw schrijven..

Maargoed ik weet niet of dit met opzet is of een bugg is. ik dacht ik laat het even weten 8)

Met vriendelijke groet,
Michael

[ Voor 41% gewijzigd door michaell958 op 13-11-2015 02:19 ]

• michaell958
Nog even een update:

Van een tijdje geleden.

Ik zat gewoon blind op wijzig eigenschappen te klikken. :9

Tweakze!

Michael

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:34

crisp

Devver

Pixelated

michaell958 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:35:
9+Nog even een update:

Van een tijdje geleden.

Ik zat gewoon blind op wijzig eigenschappen te klikken. :9

Tweakze!

Michael
Dat had ik laatst ook een keer :p Misschien handig om daar een check in te bouwen die kijkt of er ook een bericht is ingevoerd :)

Intentionally left blank

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik ben daar ook een paar keer mee de mist in gegaan. Is het niet een idee om de DM eigenschappen altijd ingeklapt te hebben, of onthouden wat de weergave is? Dat is met onze mod tools ook zo, als ik ze inklap, blijft het bij het volgende topic waar ik rechten heb ook ingeklapt. Dat voorkomt dat je per ongeluk op de verkeerde knop drukt.

Andere optie is om de knop te verplaatsen, naar rechts bijvoorbeeld zoals de 'Reageer' knop onder topics. Of geef het een andere kleur ofzo. Het zou hoe dan ook het bericht dat je net hebt getypt moeten bewaren.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1