Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoooooooh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-11-2015
Goedeavond,

Ik en een aantal maten zijn bezig om een CS:GO team op te zetten. We maken tot nu toe bijna dagelijks altijd gebruik van jullie teamspeak. Het wil alleen nog welleens gebeuren dat er vreemde mensen bij ons kanaal erbij komen en dan kunnen wij daar niks aan doen. Dit is best vervelend als je midden in een match zit. Daarom vroegen wij het af of het mogelijk is we een aparte channel kunnen krijgen met wachtwoord en eventueel de rechten om dit channel aan te kunnen passen? Als dit alleen kan als we onder de naam van Tweakers spelen dan zijn we uiteraard bereid om dat te doen..

Groeten,
Timo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Zet een access token/password op het kanaal of de server?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Welke teamspeak bedoel je? ts3.nehox.nl wordt hier vaak gebruikt maar is niet van tweakers zelf, dit is gewoon een initiatief van een tweaker. Als je daarin niet wilt dat iemand je channel in gaat moet je simpelweg een limited channel gebruiken, daar kunnen er maar 5 in. Alleen ik weet niet zeker of de admins daarvan wel willen dat je een eigen channel krijgt, natuurlijk zal dat niet zo'n groot probleem zijn (is voor sommige mensen eerder ook al gebeurt) maar als ze jullie er een geven dan moeten ze het ook voor anderen doen, en dan heb je binnen notime honderd channels met een password.

steam: failsnail, Letterbox

• RAXO
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-09 14:17
.

[ Voor 98% gewijzigd door RAXO op 08-01-2018 20:51 ]

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 02:11
Zet zelf gewoon mumble ( = beter dan TeamSpeak) op...

There is no replacement for displacement!

• Ramses0088
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 16:13
Ik heb zelf beschikking tot een aantal teamspeak servers en zou best een channel voor jullie willen maken o.i.d.
Zit niks aan vast, misschien dat ik alleen zelf eens mee wil spelen. :p

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:20

WCA

Lekker overstappen op Discord. Als je dat eenmaal gebruikt voelt teamspeak achterhaald :)

Share and Enjoy!

Pagina: 1