Goeienavond mensen,
Ik ben van plan om een Game PC te gaan samenstellen, en zou graag wat advies willen:)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan games zoals Counter Strike: Global Offensive, GTA V, COD, League of Legends te gaan spelen. Verder ben ik van plan veel met YouTube te gaan werken en daarvoor ook video's te gaan editen met Adobe After Effects. Photoshop CS6 en Cinema 4d gaan ook veel gebruikt worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 850 euro. Zou fijn zijn als het dus 800-850 euro gaat worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Helaas heb ik een paar jaar geleden mijn game pc verkocht, dus ik heb geen onderdelen van mijn vorige pc meer. Scherm, muis, toetsenbord etc. heb ik nog wel. het gaat dus puur om de desktop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hieronder een lijstje met wat ik denk dat een redelijk goed systeem is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
liever geen AMD. Intel heeft mijn voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik hou van een mooie grote kast met open zijkant. gekleurde fans zijn niet een must. Een redelijk stille pc zou ook fijn zijn, en de temperatuur mag ook niet te hoog liggen.
Ga je overklokken?
Niet van plan
Wat verwacht je van ons?[i]
is dit lijstje een goede setup? zo ja, past het bij elkaar, kan ik ergens op besparen? en kan ik met dit systeem 4/5 jaar vooruit? (met tussendoor eventuele nodige upgrades). Alvast bedankt
Ik ben van plan om een Game PC te gaan samenstellen, en zou graag wat advies willen:)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan games zoals Counter Strike: Global Offensive, GTA V, COD, League of Legends te gaan spelen. Verder ben ik van plan veel met YouTube te gaan werken en daarvoor ook video's te gaan editen met Adobe After Effects. Photoshop CS6 en Cinema 4d gaan ook veel gebruikt worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 850 euro. Zou fijn zijn als het dus 800-850 euro gaat worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Helaas heb ik een paar jaar geleden mijn game pc verkocht, dus ik heb geen onderdelen van mijn vorige pc meer. Scherm, muis, toetsenbord etc. heb ik nog wel. het gaat dus puur om de desktop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hieronder een lijstje met wat ik denk dat een redelijk goed systeem is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
liever geen AMD. Intel heeft mijn voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik hou van een mooie grote kast met open zijkant. gekleurde fans zijn niet een must. Een redelijk stille pc zou ook fijn zijn, en de temperatuur mag ook niet te hoog liggen.
Ga je overklokken?
Niet van plan
Wat verwacht je van ons?[i]
is dit lijstje een goede setup? zo ja, past het bij elkaar, kan ik ergens op besparen? en kan ik met dit systeem 4/5 jaar vooruit? (met tussendoor eventuele nodige upgrades). Alvast bedankt
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 267,89 | € 267,89 |
| 1 | MSI 970 Gaming | € 97,90 | € 97,90 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 211,95 | € 211,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | NZXT S340 Wit | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 61,95 | € 61,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 850,49 | |