Hallo allemaal,
Voor de liefhebbers: Ik heb een ontwerp voor een spelcomputertje gemaakt waarop je al je favoriete klassiekers (weer) kunt spelen op je plasma of lcd tv.
Hij gebruikt de nieuwe Raspberry Pi als brein en alle games draaien zonder lag. Om het echte 'retro' gevoel te krijgen heb ik wat custom shaders ingesteld (scan-lines etc).
Je hebt alleen een micro USB kabel nodig en een USB charger van minimaal 2A.
(en een HDMI kabel + toetsenbord of controller natuurlijk)
Het design is veel eenvoudiger te maken en daardoor ook veel goedkoper dan mijn 3d geprinte versie.
Toch ziet hij er stijlvol uit. Wellicht ga ik ook nog een wit hoogglans kastje snijden.
Laat maar weten of jullie dit leuk vinden!
gr
D
Sorry maar dit lijkt mij reclame maken voor jouw Youtube kanaal
Voor de liefhebbers: Ik heb een ontwerp voor een spelcomputertje gemaakt waarop je al je favoriete klassiekers (weer) kunt spelen op je plasma of lcd tv.
Hij gebruikt de nieuwe Raspberry Pi als brein en alle games draaien zonder lag. Om het echte 'retro' gevoel te krijgen heb ik wat custom shaders ingesteld (scan-lines etc).
Je hebt alleen een micro USB kabel nodig en een USB charger van minimaal 2A.
(en een HDMI kabel + toetsenbord of controller natuurlijk)
Het design is veel eenvoudiger te maken en daardoor ook veel goedkoper dan mijn 3d geprinte versie.
Toch ziet hij er stijlvol uit. Wellicht ga ik ook nog een wit hoogglans kastje snijden.
Laat maar weten of jullie dit leuk vinden!
gr
D
Sorry maar dit lijkt mij reclame maken voor jouw Youtube kanaal
[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 23-11-2015 22:39 ]