Wat ga je met je laptop doen?
<ik zal de laptop voornamelijk thuis gebruiken gedeeltelijk zakelijk: office en outlook en anderzijds als mediacenter en zou ook graag lichtere games kunnen spelen
Wat is je budget?
budget rond de 1500
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
meenemen op vakantie enzo wel maar niet dagelijks daar heb ik een dell van het werk voor maar voor een opleiding zou ik hem wel elke week moeten meenemen..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
ja ik heb een voorkeur voor de looks en het design van de asus zenbooks in aluminium.
Hey iedereen,
Het zou ter vervanging van een oude hp laptop met 17inch scherm ie zo goed als altijd op een tafeltje naast mijn zetel staat. Ik twijfel sterk tussen een 15 en 13 inch maar vrees dat de 13 te klein zal zijn.
momenteel denk ik aan deze pricewatch: Asus Zenbook Pro UX501JW-FJ353T-BE
Graag kreeg ik avies van jullie tweakers want ik weet het niet goed meer.
mvg lien
<ik zal de laptop voornamelijk thuis gebruiken gedeeltelijk zakelijk: office en outlook en anderzijds als mediacenter en zou ook graag lichtere games kunnen spelen
Wat is je budget?
budget rond de 1500
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
meenemen op vakantie enzo wel maar niet dagelijks daar heb ik een dell van het werk voor maar voor een opleiding zou ik hem wel elke week moeten meenemen..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
ja ik heb een voorkeur voor de looks en het design van de asus zenbooks in aluminium.
Hey iedereen,
Het zou ter vervanging van een oude hp laptop met 17inch scherm ie zo goed als altijd op een tafeltje naast mijn zetel staat. Ik twijfel sterk tussen een 15 en 13 inch maar vrees dat de 13 te klein zal zijn.
momenteel denk ik aan deze pricewatch: Asus Zenbook Pro UX501JW-FJ353T-BE
Graag kreeg ik avies van jullie tweakers want ik weet het niet goed meer.
mvg lien