Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• markvisser
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03-2021
Hallo allemaal,

Afgelopen jaren ben ik trouw Vodafone klant geweest maar na een recente verhuizing hadden mijn vriendin en ik totaal geen bereik meer in de buurt waar we woonden (letterlijk). Nu hebben we Vodafone eindelijk kunnen laten toegeven dat er inderdaad geen/slecht bereik is en zijn ze welwillend om onze abonnementen te ontbinden.

Nu is het zo dat wij voor internet/tv/telefonie al KPN hebben en dus in aanmerking zouden komen voor KPN compleet, wat dus eventueel een mooi extra'tje is.

Ik heb hier thuis wat testjes gedaan met prepaid kaartjes van providers en ben er op uitgekomen dat zowel KPN (en Telfort) als Tele2 goed bereik hebben maar KPN toch beter presteert dan Tele2.

Voorgaande jaren wachtte ik altijd tot halverwege December met het afsluiten/verlengen van een abonnement omdat half December standaard mobiele abonnementen met wat oudere toestellen in de uitverkoop gingen bij bijv. Typhone als je er een Vodafone abonnement bij nam. Op die manier kon ik ieder jaar erg goedkoop een toestel / abonnement krijgen.

Nu weet ik dat ik niemand in de toekomst kan kijken, maar aangezien ik al 4 jaar een goedkoop Vodafone abonnement heb kunnen scoren, vraag ik me af of er iemand is die weet of dit voor KPN ook mogelijk is (dus of er een leverancier is die standaard eindejaarsuitverkoop heeft)? Hou er rekening mee dat ik echt niet de nieuwste telefoons hoef en dus ook dik tevreden ben met een toestel van 1 - 2 jaar oud :). Mocht dit nou niet het geval zijn dan ga ik gewoon lekker direct een abonnement afsluiten bij KPN, anders laat ik mijn huidige Vodafone nummer overzetten op een prepaid kaart tot die tijd.

Alvast bedankt allen :)

• Abz87
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-11 15:36
Hoe is het bereik met T-Mobile bij jullie? Ik weet dat in afgelopen jaren typhone altijd leuke aanbiedingen had met Vodafone/T-Mobile tijdens de feestdagen.

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
@markvisser:
Door de verdubbeling van de bundels kun je natuurlijk sowieso een goedkoper KPN abonnement afsluiten, met kleinere bundels, waar je dan ook nog eens €5 euro korting op krijgt.

Maar wanneer je niet het nieuwste (en dus duurste) toestel hoeft, kan een sim-only met los gekochte telefoon natuurlijk ook een optie zijn. Mijn man en ik doen 't al jaren zo: voordelig sim-only en af en toe een nieuwe, leuke telefoon :)

• markvisser
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03-2021
@simtastic Ik heb met t-mobile alleen 3g kunnen testen en dat leek goed te gaan (4g gaat niet op prepaid), dus wellicht is dat het overwegen nog waard.

@marly. Ik zat dit inderdaad ook al te overwegen. Vooral die verdubbeling en het delen is interessant. Zo kan 1 van ons meer mb's nemen en waar nodig delen met de ander (ik verbruik toch amper mb's).

Ik ga het komende maand gewoon even in de gaten houden en overstappen als ik iets zie wat ik leuk vindt.

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 17:42
Marly schreef op maandag 16 november 2015 @ 02:18:
@markvisser:
Door de verdubbeling van de bundels kun je natuurlijk sowieso een goedkoper KPN abonnement afsluiten, met kleinere bundels, waar je dan ook nog eens €5 euro korting op krijgt.
€5,- korting per maand als je sim-only neemt. €10,- korting per maand als je met toestel neemt.
Heb je KPN Compleet(of heet het alles-in-1?) word je databundel verdubbelt.

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Wij hebben idd sim-only, vandaar, dat ik de korting van €5 noemde.
KPN 'Alles in 1' is vaste telefoon+internet+televisie, maar dat hoef je niet allemaal te hebben voor KPN Compleet (de aanbieding met verdubbeling, korting en delen op mobiel), wij hebben internet en telefoon van KPN, geen tv.
En ik heb zowel verdubbeling van data-, als van bel/sms bundel bij m'n sim-only, maar dat was 'n verlenging, kan dus weer anders zijn bij nieuw abo.

[ Voor 0% gewijzigd door Marly op 16-11-2015 18:35 . Reden: woordje 'niet' vergeten ]

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:29

13art

Moderator Mobile
- - >MAA

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• edjedan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:29
Marly schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:38:
Wij hebben idd sim-only, vandaar, dat ik de korting van €5 noemde.
KPN 'Alles in 1' is vaste telefoon+internet+televisie, maar dat hoef je niet allemaal te hebben voor KPN Compleet (de aanbieding met verdubbeling, korting en delen op mobiel), wij hebben internet en telefoon van KPN, geen tv.
En ik heb zowel verdubbeling van data-, als van bel/sms bundel bij m'n sim-only, maar dat was 'n verlenging, kan dus weer anders zijn bij nieuw abo.
Hier ook geen tv van KPN, wél internet en vaste telefonie. En sinds een maand sim-only met verdubbeling, korting, delen mb's. Mét tv erbij ook nog een gratis zenderpakket.
Bij nieuwe abo's dus nog steeds mogelijk.
Pagina: 1