If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Hier is alvast een filmpje ervan:
http://www.fsairwaves.net/videos/fs2002_1.mpg
(let op: 60 Meg!)
zit niet allemaal dit filmpje te downen!
zo gaat dat hier nog uren duren!
Ja natuurlijk, ik kijk er gigantisch naar uit !! Daarom moet je ook stil zijn, als je er konstant over lult duurt het zo langOp donderdag 21 juni 2001 01:49 schreef Tourniquet het volgende:
Kijkt er verder niemand uit naar FS2002??
Hier is alvast een filmpje ervan:
http://www.fsairwaves.net/videos/fs2002_1.mpg
(let op: 60 Meg!)
Specs: 9800X3D, RTX 5080, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
a> welke vliegtuigen er standaard in zitten (zou dat die 747 zijn die je standaard ziet, en zo ja, welk cockpit.... En waarom niet eens een airbus?)
b> Hoe compatibel het met de vliegtuigen van 2000 is. Er zitten een paar geniale vliegtuigen momenteel in mijn fs2000 (Feelreal 747's!!) die ik wel eens in fs2002 zou willen bewonderen aangaande de framerates. Alhoewel een snelle computer ook vaak wonderen doet.
c> De atc! Hoe 'real' zou dit gaan worden? Is het voorspelbaar? Of standaard zinnetjes.
d> Wat ze NU weer voor nieuws voor fs2004 zouden moeten verzinnen. Houdt dit nooooit op???
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Hier sluit ik me helemaal bij aan.Op donderdag 28 juni 2001 15:53 schreef wouter76 het volgende:
Wow!!!!! dat ziet er gaaaaaf uit!!! en nu is het wachten voor mij op een nieuwe versie van Combat Flight Simulator met dezelfde techniek
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
In die review staat dat FS 2002 techniek _van_ Combat FS 2 gebruikt.Op donderdag 28 juni 2001 15:53 schreef wouter76 het volgende:
Wow!!!!! dat ziet er gaaaaaf uit!!! en nu is het wachten voor mij op een nieuwe versie van Combat Flight Simulator met dezelfde techniek
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Anoniem: 28542
Ik vind Trainsim ook bij lange niet de kwaliteit halen als in de werkelijkheid.
Alhoewel ik hier MEER op zit te wachten, en ik vindt fs2000 al retegoed (bij mij wel althans)
ja de 747 zit er zo te zien standaard inOp donderdag 21 juni 2001 11:08 schreef 456 het volgende:
Kben benieuwd naar:
a> welke vliegtuigen er standaard in zitten (zou dat die 747 zijn die je standaard ziet, en zo ja, welk cockpit.... En waarom niet eens een airbus?)
b> Hoe compatibel het met de vliegtuigen van 2000 is. Er zitten een paar geniale vliegtuigen momenteel in mijn fs2000 (Feelreal 747's!!) die ik wel eens in fs2002 zou willen bewonderen aangaande de framerates. Alhoewel een snelle computer ook vaak wonderen doet.
c> De atc! Hoe 'real' zou dit gaan worden? Is het voorspelbaar? Of standaard zinnetjes.
d> Wat ze NU weer voor nieuws voor fs2004 zouden moeten verzinnen. Houdt dit nooooit op???
Anoniem: 23180
hehe ik heb 5.0... en 98.... 2000 gezien bij een vriend.. maar vond niet veel verschil (98 en 2000 dan).... 2002 ziet er nu overigens wel tering lekker uitOp vrijdag 29 juni 2001 20:54 schreef erniemars het volgende:
gelikt? holy shit, dit is wel wat anders dan MS Flightsimulator 1.0 die ik ooit gespeeld heb (ja ik heb jaren lang niks met flightsims gedaan ... valt het op?)
Ik heb zo'n beetje alle FS-delen gespeeld, maar tot en met versie 5/6/7/8/9 ("9" == 2000), maar volgens mij heeft het spel nooit een wezenlijk nieuwe engine gekend/gekregen... tot nu dus, kan het zich eindelijk met Flight Unlimited gaan meten
[quote]
Holy Cow!
[/quote]
Hmm zou een goede teamnaam zijn voor
Ik heb ook de 4 liggen (ik denk toch dat het 4 was), en daar is toch een groot verschil met de 5 hoor. Ik vond het iig een grote stap om van lijntekeningen naar 'echtere' 3D tekeningen te gaan.Op vrijdag 29 juni 2001 21:40 schreef Nephilin het volgende:
Ik heb zo'n beetje alle FS-delen gespeeld, maar tot en met versie 5/6/7/8/9 ("9" == 2000), maar volgens mij heeft het spel nooit een wezenlijk nieuwe engine gekend/gekregen
Met FS4 heb ik echt VEEL gevlogen. Van Schiphol naar Kreta enzo en dan onderweg zelf alle VOR-bakens en vliegvelden aanmaken met de scenery editor, omdat in Europa bijna niets aanwezig was.Op zaterdag 30 juni 2001 11:07 schreef Bart Coppens het volgende:
[..]
Ik heb ook de 4 liggen (ik denk toch dat het 4 was), en daar is toch een groot verschil met de 5 hoor. Ik vond het iig een grote stap om van lijntekeningen naar 'echtere' 3D tekeningen te gaan.
Ik bedoelde eigenlijk vanaf versie 5.0 t/m 2000, tussen deel 4 en 5 zat inderdaad een wereld van verschilIk heb ook de 4 liggen (ik denk toch dat het 4 was), en daar is toch een groot verschil met de 5 hoor. Ik vond het iig een grote stap om van lijntekeningen naar 'echtere' 3D tekeningen te gaan.
He 456, zou je me kunnen vertellen welke 747 models en panels jij gebruikt ? Ik heb wel een 747 model van KLM, maar er zit het standaard Concorde panel in.. Heb liever de echteOp donderdag 21 juni 2001 11:08 schreef 456 het volgende:
Kben benieuwd naar:
Meljet was een goede 747, maar een fps killer (www.meljet.com)
Tegenwoordig spant Feelreal de kroon: http://www.feelrealflight.com/
FANTASTISCHE foto gedetailleerde 747s.
Ze zijn gebaseerd op opensky, dat het vliegtuig zelf heeft gemaakt, en ook wel skins uitbrengt, maar lang niet zo mooi als deze.
Dan heb je ook nog ffg groep, dat de 757 en de dc10 hebben gemaakt. Erg mooi.
Over de panels kan ik korter zijn: www.flightsim.com, en dan zoeken op 747. Ik heb geen fatsoenlijke 747 panel (kben 757/767 piloot, en heb daar ook meest van), maar die zijn er wel degelijk.
Kijk maar hier eens om te smullen:
http://stuwww.kub.nl/~s990868/fs2k.htm
alleen ik heb moeite met vliegen.. ik kan het wel.. maar ik moet nog veel leren.. bijvoorbeeld wat VOR is.. hoe ik routes uitstippel.. etc etc etc..
Deze kan ik vliegen:
Cessna [ok]
Zweef [ok]
extra [ok]
2 prop [dies wel aardig te doen]
learjet [aardig]
737 [met moeite]
concorde [nee absoluut niet]
de rest [nee]
Ik denk wel dat ik een systeemupgrade ga doen voor fs 2002.. want ik wil het toch kunnen.. het is me een keer gelukt.. vliegen van Munchen naar heathrow.. ook met heel veel moeite.. was in een 737 overigens
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Dan zou ik eens een leuk boek over FS aanschaffen of lenen bij de bieb. Bijvoorbeeld de serie van Floris Wouterloot. Zo heb ik ooit ook alles geleerd in Flight Simulator 4.Op zaterdag 30 juni 2001 14:26 schreef bolk het volgende:
mooi
alleen ik heb moeite met vliegen.. ik kan het wel.. maar ik moet nog veel leren.. bijvoorbeeld wat VOR is.. hoe ik routes uitstippel.. etc etc etc..
Anoniem: 21543
verder ziet het er mooi uit.
Voor iedereen die geinterreseerd is in het vliegen mbv VOR, ILS etc etc moet eens op de volgende site kijken: http://navfltsm.addr.comOp zaterdag 30 juni 2001 14:26 schreef bolk het volgende:
mooi
Ik vlieg zelf het lieftst zo veel mogenlijk automatisch, en mbv GPS. Zo heeft ieder zijn smaak natuurlijk
En 456, bedankt voor de links. Ik ga ze zo eens checken.. Ik ga voor een Nederlandse Virtual airline vliegen, en die hebben enkel de 757-200 in de vloot.
Coole site. Die kende ik nog niet! Thanx!Op zaterdag 30 juni 2001 14:38 schreef Wilde het volgende:
[..]
Voor iedereen die geinterreseerd is in het vliegen mbv VOR, ILS etc etc moet eens op de volgende site kijken: http://navfltsm.addr.com
thnx.. ook voor de site
Dutchbird ofOp zaterdag 30 juni 2001 14:38 schreef Wilde het volgende:
[..]
Voor iedereen die geinterreseerd is in het vliegen mbv VOR, ILS etc etc moet eens op de volgende site kijken: http://navfltsm.addr.com
Ik vlieg zelf het lieftst zo veel mogenlijk automatisch, en mbv GPS. Zo heeft ieder zijn smaak natuurlijk
En 456, bedankt voor de links. Ik ga ze zo eens checken.. Ik ga voor een Nederlandse Virtual airline vliegen, en die hebben enkel de 757-200 in de vloot.
Air Holland VA?
Bij de laatste ben ik de PR man
Leuke bestemmingen ook. En in een 757 heb je zo alles onder de knie! Erg fijn toestelletje.
Zelf (als ik echt piloot was) zou ik het liefst in amerika vliegen.
Het is de laatste ! Ha, wat kan de (online) wereld toch klein zijn heOp zaterdag 30 juni 2001 15:27 schreef 456 het volgende:
[..]
Dutchbird of
Air Holland VA?
Bij de laatste ben ik de PR man.
Leuke bestemmingen ook. En in een 757 heb je zo alles onder de knie! Erg fijn toestelletje.
Zelf (als ik echt piloot was) zou ik het liefst in amerika vliegen.
Ik heb me aangemeld als piloot, het is dus nog even wachten op een reaktie.. Ik heb gekeken bij een aantal Virtual Airlines, maar Air Holland trok me wel het meeste, mede door de professionele opzet van oa de website.
ohja.. en je kan zeggen van Microsoft wat je wil.. maar spellen (met name simulaties) bouwen zijn ze echt vreselijk goed in...
Hij is echt stukken beter dan FS2000, meer scenery met meer framerates, mooiere vliegtuigen enzo. Ze hebben er flink wat legacy code uit gegooit denk ik, of voor een groot deel herschreven.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Anoniem: 3251
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
jup... gewoon options, en soundsOp vrijdag 14 september 2001 20:49 schreef NEWBIE het volgende:
Ik heb nu ook FS 2000 is dit de laatste versie van microsoft ? En wat valt het tegen ik ben nu lessen aan het volgen in flight simulator 2000 alleen versta ik die instructeur niet door het motor geluid ,dus elke keer zeg ik wat zeg je .Kan je het motor geluid ook regelen ?
daar ken je alle volumes apart regelen
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
hierbij heb je wat screenshotsOp donderdag 30 augustus 2001 23:45 schreef bolk het volgende:
ik wil het nu eigenlijk ook wel weten.. ik ga opzoek naar screenies

komt trouwens 26 oktober uit
Klopt, CNN melde ook al zoiets vanmorgen.Op vrijdag 14 september 2001 20:19 schreef answer_man het volgende:
ze laten de WTC torens eruit... stond in de gelderlander vanochtendvoor de rest komt ie gewoon uit zoals gepland
Het zou me trouwens niets verbazen als MS het uitbrengen van dit stukje software een beetje uitsteld.
Only fools are enslaved by time and space.
als je dit kunt posten, kan ik ook wel het plaatje zoals het er in fs2000 uitziet posten...Op vrijdag 14 september 2001 21:19 schreef Qorne het volgende:
dus de WTC halen ze er uitmaar er komen toch wel levels dat je ze er weer ik kan pleuren

wow dat ziet er mooier uit dan ik had verwachtOp vrijdag 14 september 2001 21:03 schreef clio16v het volgende:
[..]
hierbij heb je wat screenshots
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
komt trouwens 26 oktober uit
39
Ik heb de Pro edition maar zodra ik de patch erover doet vraagt ie constant naar de cd Er wordt op de site aangegeven Second Update,Second Version ,is het dan niet nodig om voorgaande update te hebben ? die overigens niet te vinden is !
je hoeft alleen maar de 2de versie van de patch te installeren (in de 2de zit ook de eerste), na dit gedaan te hebben zal alles werken, wil je van die vervelende cd-vraag af?, dan download je de cd remover hier http://home.wanadoo.nl/pieter.devoorn/fs2000cdremove.zipOp vrijdag 14 september 2001 23:16 schreef NEWBIE het volgende:
Weet iemand hoe dat het zit met de update patch voor FS2000
Ik heb de Pro edition maar zodra ik de patch erover doet vraagt ie constant naar de cd Er wordt op de site aangegeven Second Update,Second Version ,is het dan niet nodig om voorgaande update te hebben ? die overigens niet te vinden is !
Ik ben hem weer opnieuw aan het downen die patch omdat ik het vanmiddag met DAP hebt gedaan ,stond op de site dat met dergelijke download proggies wel eens corrupte files binnen kan krijgen.Maar ik betwijfel het dat het nu wel goed zal gaan,wel vreemd dat ie om de cd loopt te zeuren na die update.Maar ik heb drie cd's bij FS2000pro.Eerste twee voor het installeren en een extra cd maar die heb ik nog niet bekeken.
Anoniem: 17735
Die cockpit ziet er echt heel wreed uit!Op vrijdag 14 september 2001 21:03 schreef clio16v het volgende:
huhOp vrijdag 14 september 2001 23:43 schreef BOMBER het volgende:
Heheheheh Ik heb het al al is het de beta versie...
Anoniem: 19787
Het loopt nu allemaal veel soepeler dan fs2000 op dezelfde pc. Er zitten een hoop nieuwe grafische effecten bij en T&L word ondersteunt. In Nederland staan nu wat meer gebouwtjes en op het water landen ziet er mooi uit.
Ik ga maar is verder testen en wat foto`s maken
Ik ben zelf ook een heel erruge FS freak, ik geef demo's op opendagen zit op een club, waarmee ik onderanderen dingen mee organiseer.
Ik was al bezig met FS toen ik 4 was
Ik verlang ook heeel eerrg naar FS2k2, vooral naar de framerate vooruitgang
Btw, hoe komt het dat ik in de wei sta?
De scenery is dan niet goed geinstalt, waarschijnlijk heb je er geen scenery van, of hij staat niet goed geinstalt.
Contact me maar op icq, dan leg ik het je wel uit
Cya!
Iceman.
Maar zit er idd zeer gelikt uit
tampert, kriminalpolizei
Op zaterdag 15 september 2001 13:52 schreef Evilernie het volgende:
Ik las net in het NRC handelsblad dat MS dit supervette spel uitsteld door de gebeurtenissen in amerika... helaas voor de piloten onder ons...
Het wordt niet uitgesteld, wel aangepast. Zie dit artikel op Fok!Op zaterdag 15 september 2001 13:52 schreef Evilernie het volgende:
Ik las net in het NRC handelsblad dat MS dit supervette spel uitsteld door de gebeurtenissen in amerika... helaas voor de piloten onder ons...
MSN ook goed ?Contact me maar op icq, dan leg ik het je wel uit
Anoniem: 33083
ZUIG... ZUIG...
die torens worden er alleen uitgehaald!Op zondag 16 september 2001 11:45 schreef emingee het volgende:
IK heb gehoord dat fs2002 niet uitgebracht gaat worden![]()
ofzo, omdat die terr die op het wtc in zijn gevlogen het hebben gebruikt om te oefenen...
ZUIG... ZUIG...

Ohw sorry... Ik leeft mee met se slachtoffers hoor!
Anoniem: 21388
IkOp zondag 16 september 2001 11:54 schreef emingee het volgende:
WHAHAHA... ze zijn er nu toch niet meer!!!

maar dat ze et gaan veranderen...
nee het is niet grappig.. aan de 1e kant is het respect voor de nabestaanden en aan de andere kant is het logisch, want MS wil een realistische Flightsim.. dus omdat de torens niet meer bestaan halen ze eruitOp zondag 16 september 2001 15:55 schreef emingee het volgende:
jah, het is gewoon grappig... kan der ook nix aan doen, dan bedoel ik niet al die slachtoffers heh..
maar dat ze et gaan veranderen...
Have a wheelie good weekend!
KIJK UIT Geen warez vragen want dan krijg je een waarschuwing .. dus verander ff je vraag ..Op zondag 16 september 2001 20:40 schreef emingee het volgende:
ohw?? waar heb je die gedow.. kocht??
hij is toch nog niet uit?????
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
EN PLZ ICQ ME ER NIET OVER..
ik zal wel ff wat screenies maken...
add me maar:
zwetbram@hotmail.com
Aannames zijn fataal.
Microsoft haalt nu alleen de WTC towers eruit. Vind ik zelf overigens geen slimme zet maar goed.
Ik bedoel gakocht dat staat er tog?? Jaa, ik heb een keilne tyiepvaudt gamaakt.. whocarez??Op zondag 16 september 2001 20:40 schreef emingee het volgende:
ohw?? waar heb je die gedow.. kocht??
hij is toch nog niet uit?????

Sweet!!! Heb je nog meer screenies?Op maandag 17 september 2001 22:03 schreef bolk het volgende:
[afbeelding]
ben bezigOp maandag 17 september 2001 22:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Sweet!!! Heb je nog meer screenies?
Kan jij ook geloijk ff fotos neer zetten van Rotterdam airport en Schiphol ...Op maandag 17 september 2001 22:30 schreef bolk het volgende:
[..]
ben bezig
Kan ik ook ff zien hoe dat er uit ziet in FS2002
maak ook ff wat foto s van slecht weer want daar zijn er ook niet echt veel van
alvast bedankt voor je hulp...
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
morgenochtend ok?Op maandag 17 september 2001 22:36 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Kan jij ook geloijk ff fotos neer zetten van Rotterdam airport en Schiphol ...
Kan ik ook ff zien hoe dat er uit ziet in FS2002
maak ook ff wat foto s van slecht weer want daar zijn er ook niet echt veel van![]()
alvast bedankt voor je hulp...

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!
Dit topic is gesloten.