Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een ? Smartphone van maximaal 5.2 inch die een ok batterij heeft en een kale android/WP heeft met geregeld updates zoals een Nexus of een Windows Phone
Wat is je budget? rond de 500
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ...... / Twitter / Foto's/video's maken /Instagrammen/Muziek(o.a Radio) luisteren
Wat heb je zelf al gevonden?
Lumia 930 - pricewatch: Nokia Lumia 930 Zwart
Nexus 5 http://tweakers.net/product/445689/lg-nexus-5x/
Ik heb zelf een lumia 925 maar deze doet het niet goed meer en op zoek naar een nieuwe telefoon
Welke vragen heb je hier nog over?
Hierbij de plus en minpunten van beide toestellen
Lumia 930
+Live titles- hoe je het scherm kan opbouwen
+Snelheid en robuust
+FM radio
- Haast geen apps zoals snapchat, Appie, XGN en Battlelog en die mis ik echt wel op mijn Lumia (Gebruik ik nu op mijn android tablet)
-
Nexus 5 / Nexus 5X
+ Heel veel apps en apps die ook ondersteunt worden
- Slechte batterij
- Geen FM Radio
- Hapert soms
Ik weet echt niet wat ik moet kiezen dus graag advies
Ik wil geen Samsung of een third party android telefoon vanwege het ontbreken van de veiligheidsupdates
Ik zoek een ? Smartphone van maximaal 5.2 inch die een ok batterij heeft en een kale android/WP heeft met geregeld updates zoals een Nexus of een Windows Phone
Wat is je budget? rond de 500
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ...... / Twitter / Foto's/video's maken /Instagrammen/Muziek(o.a Radio) luisteren
Wat heb je zelf al gevonden?
Lumia 930 - pricewatch: Nokia Lumia 930 Zwart
Nexus 5 http://tweakers.net/product/445689/lg-nexus-5x/
Ik heb zelf een lumia 925 maar deze doet het niet goed meer en op zoek naar een nieuwe telefoon
Welke vragen heb je hier nog over?
Hierbij de plus en minpunten van beide toestellen
Lumia 930
+Live titles- hoe je het scherm kan opbouwen
+Snelheid en robuust
+FM radio
- Haast geen apps zoals snapchat, Appie, XGN en Battlelog en die mis ik echt wel op mijn Lumia (Gebruik ik nu op mijn android tablet)
-
Nexus 5 / Nexus 5X
+ Heel veel apps en apps die ook ondersteunt worden
- Slechte batterij
- Geen FM Radio
- Hapert soms
Ik weet echt niet wat ik moet kiezen dus graag advies
Ik wil geen Samsung of een third party android telefoon vanwege het ontbreken van de veiligheidsupdates
[ Voor 13% gewijzigd door Rockvee2 op 11-11-2015 17:51 ]