Sennheiser garantie

Pagina: 1
Acties:
  • 1.227 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604167

Topicstarter
Ik heb nu 3 maanden Sennheiser CX 3.00 oortjes en ben er erg blij mee. Echter gebeurde vanmiddag op de fiets het minst gewenste, mijn rechterkant hield opeens op met geluid te maken. Thuis kijkende blijkt dat er een klein gaatje bij de audiojack in de kabel zit. (een paperclip is nog dikker)

Heeft iemand enig idee of ik enige kans op garantie maak, of word dit op onjuist gebruik afgeschoven? (al ben ik erg zuinig op de oortjes)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Ik heb dit soort problemen heel vaak gehad.
Vaak ging ik dan gewoon naar de zaak toe waar ik het had gekocht (in mijn geval mediamarkt).
Ze deden nooit moeilijk en ik kreeg altijd of nieuwe of het aankoop bedrag terug.
Ik zeg altijd maar zo wie niet waagt niet wint je kan altijd proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramV
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:32
Geen kwestie van wagen, kans of proberen... Gebruik maken van je recht:

De eerste 6 maanden na aankoop maakt de wet het je gemakkelijk; als het product stuk gaat, hoef je niet zelf te bewijzen dat je het normaal gebruikt hebt. De bewijstlast ligt bij de verkoper. Je hebt dus recht op gratis reparatie of vervanging, tenzij de verkoper kan bewijzen dat je het product verkeerd gebruikt hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door BramV op 11-11-2015 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604167

Topicstarter
BramV schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:03:
Geen kwestie van wagen, kans of proberen... Gebruik maken van je recht:

De eerste 6 maanden na aankoop maakt de wet het je gemakkelijk; als het product stuk gaat, hoef je niet zelf te bewijzen dat je het normaal gebruikt hebt. De bewijstlast ligt bij de verkoper. Je hebt dus recht op gratis reparatie of vervanging, tenzij de verkoper kan bewijzen dat je het product verkeerd gebruikt hebt.
Dan ga ik van de week maar eens contact opnemen. Kan niet zonder mijn oortjes (: Dank jullie voor de reacties.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

AUD > SF

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• alcx
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-06 15:01
Even een tip voor je: neem direct contact op met Sennheiser NL via facebook chat. Heb ik erg goede ervaringen mee :). Als zij een RMA weigeren kun je altijd nog naar de originele winkel toe.

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
alcx schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:03:
Even een tip voor je: neem direct contact op met Sennheiser NL via facebook chat. Heb ik erg goede ervaringen mee :). Als zij een RMA weigeren kun je altijd nog naar de originele winkel toe.
Let er dan wel op dat je zelf de verzendkosten naar Sennheiser dient te betalen. Kun je miaschien beter contact opnemen met de winkel waar je het product gekocht hebt. :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Garantie loopt via de verkoper, door met Sennheiser te beginnen ga je mogelijk problemen krijgen. Verder: eerst garantie claimen, en pas als er problemen zijn, dan kan een topic mogelijk helpen. Topics van te voren met "ga ik garantie krijgen" zijn niet zo zinvol, vandaar een slotje :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.