Ik zoek een?
Advies bij mijn upgrade naar een Skylake setup. Voornamelijk over de koeler.
Wat is je budget?
1000.- voor de totale upgrade.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil een de nieuwe Skylake i7 (6700K) CPU en een NVIDIA videokaart in mijn oude setup proppen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige PC:
Welke onderdelen heb je al gevonden?
Nieuwe onderdelen:
Wat is je vraag?
Ik ben bezig met het opstellen van een aantal upgrades aan mijn oude systeem. Mijn GPU kan echt niet meer en ik ben heel benieuwd wat de nieuwe i7 mij kan bieden. Daarom heb ik een nieuwe GPU, CPU, MOBO en een RAM upgade is ook geen overbodige luxe. Deze upgrade is natuurlijk vrij bekend aangezien dit momenteel de meest populaire onderdelen zijn op de markt. Maar nu de vraag.
Ik ben ook op zoek naar een koeler voor de CPU aangezien deze niet standaard geleverd wordt bij deze serie, en ik zowiesow ervan overtuigd ben dat een non-stock koeler vaak veel beter is. Zoals in mijn vorige setup zweer ik bij een scythe koeler, omdat hij het voor mij in de 4 a 5 jaar dat ik deze pc heb, mij prima heeft gedaan. Daarom dacht ik over te stappen naar de Scythe Mugen 4 PCGH Edition. Echter ben ik bang dat deze door de Dual Fan misschien te breed is en de toegang naar de Geheugenkaarten gaat verhinderen.
Heeft iemand wellicht ervaring met deze twee onderdelen. Heeft iemand verder nog advies over mijn upgrade? Ik hoor jullie mening graag
Advies bij mijn upgrade naar een Skylake setup. Voornamelijk over de koeler.
Wat is je budget?
1000.- voor de totale upgrade.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil een de nieuwe Skylake i7 (6700K) CPU en een NVIDIA videokaart in mijn oude setup proppen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige PC:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7 2600K Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Asus Maximus IV Extreme (3.0) | € 744,15 | € 744,15 |
1 | XFX AMD Radeon HD 6970 | € 0,- | € 0,- |
1 | Hitachi Deskstar 7K3000 HDS723020BLA642, 2TB | € 0,- | € 0,- |
1 | Cooler Master HAF X | € 177,89 | € 177,89 |
1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 0,- | € 0,- |
1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 | € 46,95 | € 46,95 |
1 | Samsung SH-S223C Zwart | € 22,- | € 22,- |
1 | Corsair Professional Gold AX850 | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung 830 series 64GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 990,99 |
Welke onderdelen heb je al gevonden?
Nieuwe onderdelen:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7 6700K Boxed | € 376,50 | € 376,50 |
1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 145,95 | € 145,95 |
1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 357,95 | € 357,95 |
1 | Corsair Vengeance Pro CMY16GX3M2A2400C11R | € 91,- | € 91,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 971,40 |
Wat is je vraag?
Ik ben bezig met het opstellen van een aantal upgrades aan mijn oude systeem. Mijn GPU kan echt niet meer en ik ben heel benieuwd wat de nieuwe i7 mij kan bieden. Daarom heb ik een nieuwe GPU, CPU, MOBO en een RAM upgade is ook geen overbodige luxe. Deze upgrade is natuurlijk vrij bekend aangezien dit momenteel de meest populaire onderdelen zijn op de markt. Maar nu de vraag.
Ik ben ook op zoek naar een koeler voor de CPU aangezien deze niet standaard geleverd wordt bij deze serie, en ik zowiesow ervan overtuigd ben dat een non-stock koeler vaak veel beter is. Zoals in mijn vorige setup zweer ik bij een scythe koeler, omdat hij het voor mij in de 4 a 5 jaar dat ik deze pc heb, mij prima heeft gedaan. Daarom dacht ik over te stappen naar de Scythe Mugen 4 PCGH Edition. Echter ben ik bang dat deze door de Dual Fan misschien te breed is en de toegang naar de Geheugenkaarten gaat verhinderen.
Heeft iemand wellicht ervaring met deze twee onderdelen. Heeft iemand verder nog advies over mijn upgrade? Ik hoor jullie mening graag
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz