Reactie veld ook bovenaan de comments

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menne
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 20:21
Als ik een frontpage artikel lees op mijn mobiel en een reactie wil plaatsen, dan moet ik als een gek helemaal naar beneden scrollen (swipe, swipe, swipe, swipe) totdat het reactieveld onderaan verschijnt. Erg onpraktisch.

Is het een idee om ook bovenaan de comments, direct onder het artikel een reactie veld zichtbaar te maken (bijv zodra er meer dan een x aantal comments zijn)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

(Ik reageer als user, niet als crew).

Het veld bovenaan lijkt me onwenselijk: kost veel te veel ruimte die dan niet kan worden gebruikt om content te tonen.

Misschien kan er wel een link naar onder staan. Al zou ik net zo lief hebben dat je eerst alle reacties leest dan dat er 'blind' wordt gereageerd :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:46
Daarnaast leest iemand de gegeven commentaren minder snel en zal dus ook vaak hetzelfde commentaar gegeven worden.

Nu denk ik vaak, ooh iemand heeft dat al geroepen, dan hoef ik dat niet meer te doen.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

F_J_K schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:40:
Het veld bovenaan lijkt me onwenselijk: kost veel te veel ruimte die dan niet kan worden gebruikt om content te tonen.
En wat als je 'm standaard ingeklapt laat staan? Pas openklappen als er ergens op geklikt wordt.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-10 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Je hebt krijgt toch zo'n scroll-naar-beneden knop rechtsonderin je beeld? Dit werkt (jammer genoeg) niet in de hoogste "desktop" device class.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:40

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Het kan handig zijn mensen erop te wijzen dat voordat ze een reactie plaatsen, er al veel eerdere reacties geweest zijn en hen deze eerst eventjes te tonen (hen dus te dwingen hierlangs te scrollen).

Om te voorkomen dat mensen een initiele reactie geven, die hooguit een herhaling is van wat ervoor al gezegd is door een hoop anderen.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-10 09:27
IPV naar beneden te scrollen kan je ook linksboven op de link 'reageer' klikken, dan opent de pagina opnieuw met het uitgebreide reactieveld bovenaan de pagina ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee waar jij die link ziet maar ik heb hem niet iig. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menne
LordSinclair schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:48:
Daarnaast leest iemand de gegeven commentaren minder snel en zal dus ook vaak hetzelfde commentaar gegeven worden.
Dat kan inderdaad het gevolg zijn. Aan de andere kant, als ik 40 a 50 reacties heb gelezen, en toch iets wil toevoegen, ga ik niet nog eerst de overige 70 lezen voordat ik reageer. Meestal heb je dan wel een redelijk beeld waar het over gaat. Misschien is dat niet de "bedoeling". Ik besteed sowieso zelf de meeste tijd aan reacties lezen omdat ik daar vaak allerlei interessante weetjes tegenkom :)

Maar op mijn iPhone 4S bijvoorbeeld, met niet zo'n groot of breed scherm, is het echt bélachelijk veel scrollen voordat je onderaan bent bij een artikel met een beetje grote hoeveelheid reacties :o

Ik ben het er bij nader inzien wel mee eens dat het misschien teveel mensen uitlokt om direct te reageren zonder eerst wat reacties te lezen...

[ Voor 13% gewijzigd door menne op 11-11-2015 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-10 09:27
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:04:
Geen idee waar jij die link ziet maar ik heb hem niet iig. :?
Links naast het rapporteer handje...

8)7 7(8)7

[ Voor 4% gewijzigd door MicGlou op 11-11-2015 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

frontpage, niet forum ;)

.oisyn schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:53:
Je hebt krijgt toch zo'n scroll-naar-beneden knop rechtsonderin je beeld? Dit werkt (jammer genoeg) niet in de hoogste "desktop" device class.
ook niet met css ?

[ Voor 85% gewijzigd door Fish op 11-11-2015 22:39 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicGlou schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:31:
[...]

Links naast het rapporteer handje...
Wat Fish dus zegt. Gaat hier om de FP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

even voor de duidelijkheid zie je Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/responsive/scroll_arrow_down.png rechtsonder staan ?

[ Voor 3% gewijzigd door Fish op 11-11-2015 22:55 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menne
Fish schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:54:
even voor de duidelijkheid zie je [afbeelding] rechtsonder staan ?
In iOS zie ik dat niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:46

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat verschijnt pas als je begint met scrollen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menne
Orion84 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:32:
Dat verschijnt pas als je begint met scrollen.
Inderdaad! :) op iOS 9 krijg ik het inderdaad, op m'n iPad met iOS 7 kreeg ik het niet (zal morgen nog is testen als ik er weer bij kan). Dat lost inderdaad het issue van lang moeten scrollen voor een reactie op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

menne schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 18:26:
[...]

Inderdaad! :) op iOS 9 krijg ik het inderdaad, op m'n iPad met iOS 7 kreeg ik het niet (zal morgen nog is testen als ik er weer bij kan). Dat lost inderdaad het issue van lang moeten scrollen voor een reactie op :)
Als ik op die knop druk duurt het trouwens lang voordat hij het daadwerkelijk uitvoerd.

Iphone 6

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Pagina: 1