Toon posts:

Gaming Lounge; fysieke locatie voor E-sports & Social gaming

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Wij zijn in Utrecht bezig om e-sports en social gaming een fysieke locatie te geven. We zijn erg benieuwd wat jullie van het idee vinden. Wereldwijd neemt de populariteit van e-sports toe en worden de evenementen intenser. In Nederland lopen we wat dat betreft iets achter, menig gamer zal dit herkennen.

We willen een locatie zijn waar je e-sport streams met anderen kan bekijken, wat kan eten en drinken, je laptop aan kan sluiten om zelf te gamen, een console kan huren met vrienden voor een avondje en waar we inspelen op de actualiteit binnen gaming. Ook willen we (lokale) developers de kans geven hun games te testen.

Ondertussen proberen we zoveel mogelijk te leren van vergelijkbare initiatieven (waar het goed of fout ging) en proberen we meer partners en support te vinden. Support kan al met een simpele like, maar ben vooral erg benieuwd naar jullie reacties!

Onze website is; *knip*
Facebook is; *knip*

[ Voor 9% gewijzigd door Gropah op 04-12-2015 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Weinig reactie hier, maar ik vind het een leuk idee.

Misschien ook leuk om wat te doen met VR headsets en retro consoles neer te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:50

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Ik vind persoonlijk de kreten zoals "Speel op alle verschillende consoles" en "Probeer nieuwe games of leer van pro's" nogal overtrokken. Ben benieuwd wat het exacte concept is wat jullie willen gaan neerzetten en vooral hoe goed het te bereiken is. Daar kan ik tot op heden weinig tot niets van terug vinden op de site.

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Basis concept is uiteraard heel gaaf, maar je zal inderdaad waarschijnlijk pas bij wat meer specifieke details van de meeste tweakers echt respons krijgen. Dat betekent niet dat het initiatief niet gewaardeerd word, maar eerder dat velen een klein beetje een 'leuk idee, maar eerst wat meer weten' houding aannemen.

Ik juich in principe elk esport of überhaupt publiekelijk game gerelateerde initiatieven aan ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het (b)lijkt hit & run spam. Dan kan het topic wel dicht

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.