Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmarsman
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-07-2024
Beste,

Gisteren nieuwe laptop uitgezocht omdat mijn oude het had begeven, Helaas doordat de oude het onverwachts had begeven was mijn budget niet al te groot. Nadat ik een aantal BBG's en enkele forum posts had gelezen besloten om de Asus R752LAV-T4479T aan te schaffen en deze dan ook daadwerkelijk besteld bij Bol.com. Snelle service en levering maakt het dat ik nu ongeveer anderhalfuur de gelukkige bezitter ben van deze laptop, waar ik tot dusver (zover ik het nu al kan zeggen) zeker tevreden over ben.

Echter... Thuis maakt mijn netwerk gebruik van 2 SSID's een op de 2.4Ghz band en een op de 5Ghz band, echter ondanks dat de Tweakers pricewatch zegt dat deze laptop ondersteuning heeft voor 5Ghz kan deze laptop helemaal niet connecten met de 5Ghz netwerken. Iemand enig idee of er ergens een optie is die ik totaal over het hoofd zie? De nieuwste driver is geinstalleerd (ook al kent asus.com dit type zelf niet...). Of kan het zijn dat er een fout in de pricewatch zit? Want verder kan ik nergens vinden of dit type daadwerkelijk 5Ghz ondersteund en een zoekactie op het modelnummer van de wifi controller geeft aan dat het schijnbaar niet mogelijk is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Welke netwerkkaart zit er precies in? Waarschijnlijk gewoon geen ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmarsman
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-07-2024
Het gaat om de Qualcomm Atheros AR9485 Wireless Network Adapter.
Voor zover ik vond is er geen ondersteuning, lijkt me dat dit in de pricewatch dan aangepast dient te worden?