Persoonlijke huisverkoop site

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zigiz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-06 10:04
Ik heb binnenkort 2 weken waarin ik niks voor de studie hoef te doen. Mijn ouders proberen op dit moment hun huis te verkopen en nu leek het me leuk om daarvoor een site op te zetten. Ik heb een aantal weken de basis van html/css geleerd en ben al wat bezig geweest met css op reddit. Echter heb ik voorderest nul ervaring en dacht ik aan mijn mede tweakers voor de ervaringen die zij op dit gebied hebben opgedaan.

Wat is een goede Nederlandse hosting provider, domein heb ik nog niet gekocht maar wel een goed idee.

Template of zelf iets in elkaar zetten?

Aangezien het wel handig is om goede foto's op de site te zetten moet ik nog opletten op een datacap? Ik ga er niet vanuit dat ik meer dan 1000 pageviews ga krijgen maar toch.

Nog tips om je huis te verkopen waar ik op moet letten?

Alvast veel dank (en sorry als dit niet de goede locatie is voor dit topic),

Zigiz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Je zou het voor een paar euro bij TransIP neer kunnen gooien :) Vrij stabiele hosting!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zigiz
TransIP zag er prima uit. Kreeg ook een pm van een tweaker die gratis hosting aanbood maar weet niet of ik dit kan vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrChillax
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 27-03-2024
TransIP en Versio zijn naar mijn mening beiden goede hosters. Kun je proberen en is niet zo duur.
Zigiz schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:34:
Kreeg ook een pm van een tweaker die gratis hosting aanbood maar weet niet of ik dit kan vertrouwen.
Waarom niet? Ik bied soms ook wel aan mede tweakers of andere mensen die willen beginnen met iets, gratis services zoals webhosting aan. Ik heb zelf alles draaien op enkele dedicated servers en een site meer of minder maakt dan niets uit. En waarom niet proberen als het gratis is ;)

Je kunt trouwens, weet niet of je daar al naar had gekeken, ook naar bootstrap CSS kijken. Erg makkelijk om mee te beginnen en ziet er modern uit.

[ Voor 3% gewijzigd door MrChillax op 11-11-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lees je ook even goed in wil je via google werken, hoe daar alles werkt qua tagwords, spiders etc.

En mag je eigenlijk wel op een huizensite een link naar je eigen website zetten?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-10 08:45
Tipje: http://www.hostinger.nl/ biedt gratis hosting aan heb hier zelf een wordpress website draaien werkt goed. Als je niet teveel bezoekers krijgt moet dat wel lukken. Als je wat kennis van HTML/CSS hebt kun je in wordpress een thema downloaden en deze aanpassen. Als je zelf helemaal iets maakt zou ik naar Bootstrap kijken om snel een goed uitziende website te bouwen, als je vragen over dit hebt kan je volgens mij in het programmeerforum nog wat meer informatie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zigiz
Dank voor alle reacties ik ga me goed inlezen en dan aan de slag. Ik reageerde vooral terughoudend op de pm voor gratis hosting omdat er toch een hoop persoonlijke informatie op komt, maar achteraf gezien zet je het toch allemaal op internet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:21
kun je makkelijk voldoende (geinteresseerde) bezoekers naar jouw ik-verkoop-mijn-huis-website trekken? Meer dan bv een funda of een jaap?

Als koper zou ik zelf niet gaan zoeken buiten de grote namen...

Misschien is het een beter idee om eerst een ik-laat-mijn-hobby-zien-webpagina te maken waarbij je minder direct een groot verkoop doel hebt en je het je kunt verooorloven wat (beginners-)foutjes te maken.

[ Voor 33% gewijzigd door nachtnet op 11-11-2015 17:14 ]

• Zigiz
nachtnet schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:12:
kun je makkelijk voldoende (geinteresseerde) bezoekers naar jouw ik-verkoop-mijn-huis-website trekken? Meer dan bv een funda of een jaap?

Als koper zou ik zelf niet gaan zoeken buiten de grote namen...

Misschien is het een beter idee om eerst een ik-laat-mijn-hobby-zien-webpagina te maken waarbij je minder direct een groot verkoop doel hebt en je het je kunt verooorloven wat (beginners-)foutjes te maken.
Via funda wil het niet zo lukken. Het is een hobby project en naderhand leuk om te zeggen in een gesprek (ik verkoop mijn huis, kijk eens op ..... .nl inplaats van zoek op funda). Uiteindelijk hoor je toch vaak dat via mond op mond veel marketing gebeurt en dan is het hebben van een eigen site iets wat opvalt. Als het niets wordt is het ook niet erg. :)

• Jordyz
  • Laatst online: 12-10 20:39
Kun je dan niet beter alleen een domeinnaam kopen en die doorlinken naar je funda pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn makelaar doet het zo: www.dekiel66.nl erg simpel maar voldoende denk ik...
en met bijvoorbeeld wordpress in een uurtje gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:01

BCC

Ik wil niet negatief zijn en ik snap dat je HTML/CSS probeert te leren, maar is het niet slimmer om je geld/tijd te spenderen aan advertenties/adwords en dat naar je huis op Funda toe te laten wijzen? Er zwerven genoeg 75 euro adwords kaartjes rond om zo wat leuke dingen te proberen.

[ Voor 29% gewijzigd door BCC op 04-12-2015 12:39 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10 11:11

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Mijn vader heeft dit ook gedaan, vrij statische pagina's. Misschien kun je daar wat ideetjes op doen:

http://www.mezenkampstraat-25.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Site is een mooie ondersteuning, maar het echte pluggen zou ik vooral via sociale media doen. En inderdaad adwords.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:30

MCP cloud

Op het web sinds 1998

BCC schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:37:
Ik wil niet negatief zijn en ik snap dat je HTML/CSS probeert te leren, maar is het niet slimmer om je geld/tijd te spenderen aan advertenties/adwords en dat naar je huis op Funda toe te laten wijzen? Er zwerven genoeg 75 euro adwords kaartjes rond om zo wat leuke dingen te proberen.
ook gratis :P
https://mobirise.com/