Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Xbox One-versie Fallout 4 hapert niet bij gebruik van ssd

Pagina: 1
Acties:

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:25

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Topicstarter
Dit artikel geeft een 404. Dus... :P

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:25

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Topicstarter
Herstel, gaf een 404. Link zal wel zijn aangepast?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:49
Aangezien ik het niet nodig vind hier een extra topic voor te maken en dit ook geen spelfout is:
De haperingen die de Xbox One-versie van Fallout 4 vertoont, kunnen opgelost worden door het spel te verplaatsen naar een ssd. Het spel op snellere opslag plaatsen heeft echter geen invloed op de framerate.
Ik snap wat hier bedoelt word (denk ik ;)), maar volgens mij staat het hier wat krom. Een SSD schijf is immers 'snellere opslag' lijkt mij?

n.a.

• TweakTom92
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-10 08:34
'Haperingen' en 'snellere framerate' zijn twee verschillende dingen. Het gaat erom dat de haperingen weg zijn, maar dat het op 'snellere opslag opslaan' (lees: op SSD) geen positief effect op de framerate drops heeft.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Daarnaast werkt een HDD ook, is het alleen dat de SSD dit volledig oplost.
Both drives show a substantial uplift over the internal unit in that the 0fps macro-stutter is gone or massively reduced, but it's clear that only the SSD showed a complete fix in effect
Dus ook een HDD lost dit probleem nagenoeg op, SSD ben je zeker dat het is opgelost.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:02
SinergyX schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:04:
Daarnaast werkt een HDD ook, is het alleen dat de SSD dit volledig oplost.

[...]

Dus ook een HDD lost dit probleem nagenoeg op, SSD ben je zeker dat het is opgelost.
Klopt, heb de zin iets aangepast. Dank!
Pagina: 1