Problemen reparatie laptop bij Campusshop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papimo
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-09 12:37
Hallo beste tweaker,

Normaal post ik nooit wat op een forum en lees ik alleen. Maar dit probleem kan ik denk ik niet meer zelf oplossen. Ik zou dit normaal nooit doen maar ik heb een vervelend probleem met campusshop.nl klantenservice en Lenovo klantenservice. Om een lang verhaal kort te houden.
)
Ik ben inmiddels al 2 weken aan het proberen een laptop (Lenovo IdeaPad Y50-70 iets ouder dan een maand) te laten repareren. Ik word bij campusshop en lenovo constant van het kastje naar de muur gestuurd. Afspraken worden niet nagekomen en na letterlijk meerdere uren aan de lijn te hebben gezeten ben ik nog steeds geen stap verder.

Weet de tweakers community toevallig iemand waar ik met die probleem heen kan.

Heb al een bericht gestuurd naar -> kanniewaarzijn.

Alvast bedankt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-09 16:11
Misschien moet je meer inhoudelijk zeggen wat er allemaal mis is en wat er speelt..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Dit is meer iets voor SF, ik laat het aan de collegae van SF over om te kijken of meer informatie dit topic kan redden.
AZ->SF

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55
Gewoon het standaard recept, aanmaning met ingebrekestelling, dagvaarding*, aanbrengen*, vonnis*, uitwinnen*.

*: Bij eigenwijze winkeliers.

Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb de topictitel aangepast, dat soort overdreven titels zijn niet gewenst.

Je openingspost zit vol frustratie, maar bevat eigenlijk geen nuttige informatie. Ik stel voor dat je het nog een keer probeert, en dan zakelijk en informatief.

- garantie? Zo ja, dan moet je bij campusshop zijn
- userabuse?
- wat heb je geprobeerd, wat voor communicatie? Als het gaat als in de openingspost, dan zal het proces makkelijk vertraagd worden.

[ Voor 97% gewijzigd door gambieter op 11-11-2015 11:22 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papimo
Nou het gaat dus om een de letter "b" op het toetsenbord. Deze is spontaan losgekomen en kan ik ook niet terug erin klikken.

Nu is dit probleem niet zo groot maar uiteraard wel vervelend en al helemaal bij z'n jonge laptop.
Dat Campusshop dit niet wil vergoeden vind ik al erg vreemd maar de manier waarop ik steeds in de wacht wordt gezet en tot 2 keer toe zelfs de verbinding wordt verbroken is echt absurd.

Zelf het beginnen van een e-mail met aanhef is teveel gevraagd.

Het mooiste van alles is dat de laptop+verzekering mij 1080 euro gekost heeft en ik van Campusshop als troost een coupon van 5 euro gekregen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:11

Croga

The Unreasonable Man

SkiFan schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:14:
Gewoon het standaard recept, aanmaning met ingebrekestelling, dagvaarding*, aanbrengen*, vonnis*, uitwinnen*.

*: Bij eigenwijze winkeliers.
Maar belangrijk als aanvulling daarop:
Standaard recept:
Je hebt helemaal niets te maken met Lenovo. Stop dan ook alle communicatie met Lenovo; ze zijn geen partij voor je. Campusshop is degene met wie je een overeenkomst hebt en dus de enige met wie je wilt communiceren.

Stappen nu zijn dus:
- Campusshop in gebreke stellen
- Koop ontbinden
- Geld terug eisen
- Campusshop voor dat geld in gebreke stellen
- zie post van r_bleumer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Een toets loskomen zal snel userabuse zijn. Oftewel: meer informatie, de frustratie gaat niet helpen. Het klagen over de aanhef van de email ook niet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papimo
Dankewel voor de tips :)!
Hier kan ik al wat mee!
Als er nog dingen zijn laat hoor ik ze graag!

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
gambieter schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:24:
Een toets loskomen zal snel userabuse zijn. Oftewel: meer informatie, de frustratie gaat niet helpen. Het klagen over de aanhef van de email ook niet.
Inderdaad, welk bewijs dragen ze aan voor het feit dat het product conform was (even los van de kennis daarover die jij wellicht hebt en hier misschien voor het gemak weglaat). Maken ze dat niet aannemelijk, moeten ze in principe repareren.

[ Voor 4% gewijzigd door begintmeta op 11-11-2015 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:09
Ik weet dat bij HP laptops een losse toets enkel gratis iets aan gedaan wordt als het doa betreft. Ik geef je dus weinig kans met aanspraak op garantie. Het zal erop gegooid worden dat jij 'm kapot gemaakt hebt (bijv iets tussengekomen, toets los willen maken en daarbij het pinnetje afgebroken).
Pagina: 1