Sinds enkele dagen ontvang ik mails van PayUmoney https://www.payumoney.com
Dat ik mijn account moet verifiëren (ja doei), dat betalingen mislukken enz enz.
een stuk of 6.
Ik heb ze uiteraard allemaal genegeerd.
nu 2 dagen later krijg ik weer mails, deze keer
Waar ik mee zit is dat stel iemand heeft mijn gmail account opgegeven, en mijn account is niet geverifieerd (want dan zou ik ook daar wel een bericht hebben gehad, right?) hoe het dan toch mogelijk blijft dat er (zogenaamd?) transacties proberen plaats te vinden die allemaal mislukken?
Dus ik zit een beetje op de wip
A ignore > SPAM box
B contact opnemen dat mijn mailadres niet aan een account gekoppeld mag zijn
Dat ik mijn account moet verifiëren (ja doei), dat betalingen mislukken enz enz.
een stuk of 6.
Ik heb ze uiteraard allemaal genegeerd.
nu 2 dagen later krijg ik weer mails, deze keer
Hey there!
You have made a payment of Rs. 2500.00 for loading your PayUmoney wallet via Payment ID: 77527397.
The payment was not successful.
Als ik ga googlen naar PayUmoney dan lijkt het verder wel een legit betaalpartner, maar ik lees ook een hoop gezeik erover, maar dat maakt het nog geen on-echt bedrijf.Amount Pending Rs 2500.00
You would receive a refund for any amount that got debited from the bank end for this payment. You can check your current wallet balance here.
For any queries, please contact care@payumoney.com. Keep your PayUmoney password safe, and do not share passwords or OTP with anyone.
Waar ik mee zit is dat stel iemand heeft mijn gmail account opgegeven, en mijn account is niet geverifieerd (want dan zou ik ook daar wel een bericht hebben gehad, right?) hoe het dan toch mogelijk blijft dat er (zogenaamd?) transacties proberen plaats te vinden die allemaal mislukken?
Dus ik zit een beetje op de wip
A ignore > SPAM box
B contact opnemen dat mijn mailadres niet aan een account gekoppeld mag zijn
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.