Hallo tweakers
Ik ben van plan games te gaan spelen op mijn nieuwe pc en qua software ga ik op windows 10 spelen denk ik
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag ong. max 1250 euro gaan kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb geen eerdere pc gehad dus ik neem geen oudere componenten mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb een setup proberen te maken wat het moet worden als alles past hierbij de wenslijst kunnen jullie missschien kijken of dit allemaal past
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
hierbij de wenslijst mijn merk voorkeuren gaan uit naar nzxt intel msi omdat vrienden ook deze merken gebruiken en alles goed werkt en veel goede revieuw's over de producten
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee ik heb eigenlijk geen bepaalde wensen
Ga je overklokken?
ik ga waarnschijnlijk wel overclocken daarom ga ik wss ook voor de i5 6600k skylake van intel
Wat verwacht je van ons?[i]
kunnen jullie misschien mijn wenslijst bekijken of alles past en als het niet zo is of er is iets beters voor de zelfde prijs graag tips !
Maurice Alvast bedankt!
Ik ben van plan games te gaan spelen op mijn nieuwe pc en qua software ga ik op windows 10 spelen denk ik
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag ong. max 1250 euro gaan kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb geen eerdere pc gehad dus ik neem geen oudere componenten mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb een setup proberen te maken wat het moet worden als alles past hierbij de wenslijst kunnen jullie missschien kijken of dit allemaal past
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
hierbij de wenslijst mijn merk voorkeuren gaan uit naar nzxt intel msi omdat vrienden ook deze merken gebruiken en alles goed werkt en veel goede revieuw's over de producten
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 267,89 | € 267,89 |
| 1 | MSI Z170A GAMING M3 | € 141,95 | € 141,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 349,- | € 349,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | NZXT Kraken X41 | € 102,95 | € 102,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C14R | € 100,50 | € 100,50 |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 84,- | € 84,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 81,24 | € 81,24 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.238,43 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee ik heb eigenlijk geen bepaalde wensen
Ga je overklokken?
ik ga waarnschijnlijk wel overclocken daarom ga ik wss ook voor de i5 6600k skylake van intel
Wat verwacht je van ons?[i]
kunnen jullie misschien mijn wenslijst bekijken of alles past en als het niet zo is of er is iets beters voor de zelfde prijs graag tips !
Maurice Alvast bedankt!
[ Voor 54% gewijzigd door maurice1210 op 10-11-2015 21:46 ]