Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

WIFI versterker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een van mijn huisgenoten vond het wel een goed idee om een wifi versterker aan te schaffen, omdat ze slechts 4 strepen aan verbinding had. Het betreft een TP-link stekker model die je moet aansluiten via wps. We hebben nu nog wel internet maar meerdere laptops en mijn ps4 kunnen het netwerk niet meer vinden. Het netwerk niet meer in de lijst met gevonden netwerken. De TP-link uitzetten heeft het probleem niet kunnen verhelpen.

Weet iemand hoe we dit kunnen oplossen?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Als de repeater gewoon via wps heeft verbonden moet uitzetten genoeg zijn, weet je zeker dat er niets meer is gebeurt ?
Router al een een keer uitgezet ? geen idee maar het klinkt erg vaag. ook geef nou niet veel erg info

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Fish schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:57:
Als de repeater gewoon via wps heeft verbonden moet uitzetten genoeg zijn, weet je zeker dat er niets meer is gebeurt ?
Router al een een keer uitgezet ? geen idee maar het klinkt erg vaag. ook geef nou niet veel erg info
De router is al meerdere keren gerecet. De WIFI versterker is een TL-WA850RE(EU) versie 1:20. De router is een TP-link TL-WDR4300. Ik vind het ook een vaag probleem, daarom heb ik het hier ook opgezet.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2015 21:11 ]

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb een wifi versterker gekocht genaamd: sitecom wlx-5100.
Nou ben ik van Online overgestapt naar Ziggo en zou graag nog steeds mijn wifi versterker willen gebruiken.
Alleen weet ik niet zo goed hoe je van wifi netwerk moet overstappen.
Tussen al mijn wifi netwerken staat nog steeds het netwerk dat de versterker heeft aangemaakt.
Hoe zorg ik ervoor dat dat netwerk verdwijnt en er een nieuwe(van mijn nieuwe netwerk) er in de plaats komt?

Alvast bedankt voor al jullie antwoorden,

M.v.g

TheTijminator2

Verwijderd

Reset knop indrukken..... Lees de manual, en als je die niet hebt de woorden "wlx-5100 manual" intikken in Google, Bing, Yahoo of whatever.....