GPU werkt hard, op willekeurig moment geen signaal meer.

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views

• Stepspam
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem:

Setup:
GPU: MSI GTX970 4G, Driver version 358.91
MOBO: MSI B85-G43 GAMING
CPU: IC i5-4590 CPU @3.30GHz
PSU: Seasonic S12G SSR550RT F3
8.GB ram
Windows OS 8.1

Probleem:
Wanneer mijn GPU aan de bak moet (stress test/ zware game), gaat op een willekeurig moment mijn scherm op zwart (no signal). Soms doet de comp het nog (hoor ik aan geluiden) soms is de comp ook vastgelopen. Wanneer ik daarna reset is mijn GPU ook niet meer te vinden in mijn moederbord, pas wanneer ik de PSU uit en aan hebt gezet is mijn GPU weer terug. De error diede windows eventmanager geeft tijdens de crash, (later op te vragen): “Display driver nvlddmkm stopped responding and has successfully recovered". (echter recovered hij niet echt.....)

Geschiedenis:
Alles heeft een jaar lang piekfijn gewerkt totdat ik moest verhuizen 2 weken geleden, (verhuizers hebben misschien mijn computer laten vallen? Hij zat goed ingepakt maar je weet het nooit.)

Wat heb ik gedaan:
BIOS update gedaan, plus clean uninstall en install van GPU drivers. Niks geholpen.

Ik hoop dat er iemand is die hetzelfde heeft meegemaakt, ik ben bang dat mijn GPU terug moet..

[ Voor 50% gewijzigd door Stepspam op 10-11-2015 21:27 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:47

br00ky

Moderator Harde Waren
Je kunt best Nederlands, dus als je niet eens de moeite neemt om je topic te vertalen, houdt het op ;). Vertaal de boel dus even, anders gaat-ie op slot.

[ Voor 18% gewijzigd door br00ky op 10-11-2015 20:55 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:47

br00ky

Moderator Harde Waren
Inmiddels een aparte Nederlandse versie aangemaakt, kan deze dicht :).

Dit topic is gesloten.