Toon posts:

HD 6950 (unlocked naar HD 6970) kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Mijn computer zit al een tijdje te kloten, nou heb ik maar opnieuw windows geïnstalleerd om te kijken of dat het probleem zou verhelpen. Dat bleek echter niet zo te zijn. Mijn naar een HD 6970 geunlockte HD 6950 (die ik tweedehands gekocht heb in 2011) laat het volgens mij afweten. Zonder drivers doet 'ie het gewoon. Maar zodra ik de stable driver (inclusief catalyst control center) van AMD installeer en de pc reboot, is het afgelopen: mijn pc wil dan niet eens meer in het POST scherm komen. Als ik de grafka eruit haal en mijn onboard graphics gebruikt boot mijn pc opeens wel gewoon 100% van de tijd.

- Grafka doet zonder drivers z'n ding, maar zodra ik drivers installeer wil m'n pc niet meer opstarten, enkel nog met onboard graphics. Grafka kapot?
- Of kan de voeding niet genoeg stroom leveren ofzo (vergezocht alternatief)?
- Of is de PCI-E slot kapot? (vergezocht alternatief 2 en ik kan niet bij het andere PCI-E slot want daar zitten allemaal SATA kabels en andere shit voor)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2015 20:27 ]

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 09:44

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Die onderstaande vragen zouden we best kunnen beantwoorden (of jou daarbij helpen) als je de rest van je syteem post :p.