Sinds 2012 hebben wij een ASUS Transformerpad TF300T en al die tijd heeft hij goed zijn werk gedaan en hebben wij er weinig tot geen problemen mee gehad. Maar sinds kort laad hij niet meer op, althans via kabel en lader. Niet meer via het toetsenbord maar ook niet via de tablet zelf.
Nu heb ik al een andere kabel en andere lader geprobeerd, maar geen reactie.
Na enig zoekwerk ben ik op een site gekomen waar ze het hadden over "trickle-charging" en dat dit moest gebeuren via de PC. Dit werkte een beetje want de tablet laad wel op maar doet daar meer dan een dag over en dan staat hij uit.
Ik heb het ook geprobeerd terwijl hij aan stond maar tijdens dit laden geeft de tablet steeds aan "sluit lader aan". Via de lader lukt dit niet.
Het toetsenbord laad sowieso niet op, op geen van de opties.
Is er iemand die hier bekend is met dit probleem en/of een oplossing weet?
Nu heb ik al een andere kabel en andere lader geprobeerd, maar geen reactie.
Na enig zoekwerk ben ik op een site gekomen waar ze het hadden over "trickle-charging" en dat dit moest gebeuren via de PC. Dit werkte een beetje want de tablet laad wel op maar doet daar meer dan een dag over en dan staat hij uit.
Ik heb het ook geprobeerd terwijl hij aan stond maar tijdens dit laden geeft de tablet steeds aan "sluit lader aan". Via de lader lukt dit niet.
Het toetsenbord laad sowieso niet op, op geen van de opties.
Is er iemand die hier bekend is met dit probleem en/of een oplossing weet?