Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Exchange Server Office 365

Pagina: 1
Acties:
  • 289 views

• VNC95
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-11 17:39
Beste Tweakers,

Graag wou ik weten of er nog een exchange server nodig is als je een Office 365 abbo hebt voor bedrijven.

Met vriendelijke groet,

VNC95

Beter leven is geven!

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-11 16:49
Nee maar het feit dat je deze vraag stelt geeft mij het gevoel dat je geen kennis van zaken hebt.

Een migratie van een on premise exchange oplossing naar een cloud zoals office 365 gaat niet van de een op de andere dag. Kijk dus goed wat je precies wil bereiken en huur desnoods iemand in die de migratie kan uitvoeren.

• Tijs0289
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-03-2024
Nope

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-11 13:26
prekz schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:27:
Nee maar het feit dat je deze vraag stelt geeft mij het gevoel dat je geen kennis van zaken hebt.

Een migratie van een on premise exchange oplossing naar een cloud zoals office 365 gaat niet van de een op de andere dag. Kijk dus goed wat je precies wil bereiken en huur desnoods iemand in die de migratie kan uitvoeren.
Er zijn volgens mij ook office 365 varianten zonder mail erbij.
Zie https://products.office.c...ce-365-for-business-plans

[ Voor 4% gewijzigd door Killah_Priest op 10-11-2015 21:33 ]

• VNC95
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-11 17:39
prekz schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:27:

Beste Prekz,

Nee het gaat hier niet om een migratie maar gewoon om een vraag die in mij op kwam.
Toch bedankt voor de feedback.

Met vriendelijke groet,

VNC

Beter leven is geven!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Graag ook bij dergelijke vragen in de topicstart de eigen gedachten / redenatie n.a.v. gevonden info opnemen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.