Toon posts:

Verkoop van een grote partij onderdelen, what do I do?

Pagina: 1
Acties:
  • 745 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een grote partij aan meuk, Core2Duo / Pentium 4 processors, 775 mobo's, videokaarten, geluidskaarten, behuizingen, toetsenborden, muizen, DDR/DDR2 geheugen, kabels, beamers en laptops, maar ik heb geen idee wat ik hier nou mee aan moet.

Het zijn 6 volle dozen, dus ik zal dit nooit kunnen verzenden. Omdat er zo veel rotzooi bij zit waar ik van af wil, kan ik er niet voor kiezen om alles per stuk te verkopen want dan ben ik volgend jaar nog bezig.

Het probleem lijkt me ook dat de onderdelen net op de grens van troep/redelijk liggen. Ik heb marktplaats al geprobeerd maar ik krijg geen reacties, wat moet ik nu doen? Naar de stort? Ik had er overigens geen prijs bij gezet, het moet immers weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 05:12
Verkopen aan een electronica recycling club? (kom met google wel wat linkjes tegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:59
http://tweakers.net/acties/tweakershelpt/

Misschien dat er iemand van deze actie wat contacten heeft die je blij kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 10:50
*knip* ongewenst

[ Voor 88% gewijzigd door gambieter op 11-11-2015 05:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Knip

Maar toch maar even een serieuze vraag aan TS: Wat moet je tegenwoordig nog met 6 dozen vol met dat soort componenten? De PC's waar die spullen in passen zijn minimaal 10 jaar oud en hebben vaak amper restwaarde (en zijn in de meeste gevallen ook het herstellen niet eens waard).

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 11-11-2015 05:41 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit is toch iets teveel V&A. Je kunt het daar proberen, of aan de kringloopwinkel geven. Dit topic sluit ik echter.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.