Ik ben op zoek naar een netwerkkaartje(100Mbit) die goed tegen een hogere PCI-bus kan, willen jullie eens vertellen op welke snelheid jullie netwerkkaartjes lopen en welk merk/type het is?
3COM 3C905B-TX.
Reken maar uit, draai met een Slot 1 600E op 153 FSB.
Reken maar uit, draai met een Slot 1 600E op 153 FSB.
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Gaan die dingen echt zo snel? Werken die dan nog naar behoren?
A3-D, als ik juist gerekend heb loopt die kaart van jou op 50,5 Mhz ????? ,ben je zeker dat je geen PCI-divider ingesteld hebt?
A3-D, als ik juist gerekend heb loopt die kaart van jou op 50,5 Mhz ????? ,ben je zeker dat je geen PCI-divider ingesteld hebt?
Verwijderd
Wat dacht je van een PCI-divider van 1/4?
Dan is een FSB van 153 Mhz plotseling nog "maar" een PCI-klok van 38 Mhz......
Best te doen dus.
Dan is een FSB van 153 Mhz plotseling nog "maar" een PCI-klok van 38 Mhz......
Best te doen dus.
Verwijderd
mijn pci is ook maar 37,5; ik had alleen een probleem met mijn 770 ultra , die wilde niet meer lopen omdat de agp freq een beetje te hoog was. dus toen heb ik maar de videokaart op agp 4x gezet ( ook al is de p2b-f dat niet ) en dat gaat super.
Verwijderd
Compex 10/100Mbs prut kaartje loopt op 44mhz PCI (133/3). Kost maar 40 piek 
TNT2 doet het alleen niet meer dan.
TNT2 doet het alleen niet meer dan.
Als de divider op 1/4 staat is 38Mhz opeens niet meer zoveel en is dus inderdaad best te doen.
Aangezien ik een Matrox G400MAX zitten heb (OC'en gaat niet zo goed) zal ik met gelijk welk netwerkkaartje wel goed kunnen werken zeker. Ik dacht dan aan een 3com netwerkkaartje, of is dat te duur voor wat het maar is?
Aangezien ik een Matrox G400MAX zitten heb (OC'en gaat niet zo goed) zal ik met gelijk welk netwerkkaartje wel goed kunnen werken zeker. Ik dacht dan aan een 3com netwerkkaartje, of is dat te duur voor wat het maar is?
NOSFERATU: Je systeem kan best wel op een FSB van 150Mhz lopen maar het gaat hem dus om de PCI-bus, en als die op bv 45Mhz loopt zal je al geluk mogen hebben dat alles naar behoren werkt. Er zit daar dan bv een netwerkkaart, Fasttrack Raid en een extra parallelle poort in.
Foutje, je PCI-bus loopt dus op 37,5Mhz.
Foutje, je PCI-bus loopt dus op 37,5Mhz.
Veerlamelle: Sorry, was ik bij mijn eerste posting vergeten te vermelden. PCI divider op 1/4.
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Pagina: 1