Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoi, ik ben van plan om gewoon lekker spelletjes te spelen, speel vooral Dota 2 maar wil graag de nieuwe titels ook goed kunnen draaien (bv Fallout 4), maar ik wil mijn systeem graag compact houden zodat ik er een beetje eenvoudig mee kan reizen zo nu en dan (via OV bv)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget ligt rond de €850
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Schermen, muis etc gaan mee, de rest van de PC weg. Windows heb ik nog.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- CPU
- GPU
- (semi)-modulaire voeding (lijkt mij handiger met kleine kast)
- 8GB ram lijkt mij nodig voor nieuwe games
- SSD
- 1 TB HDD of 1 TB extern (weet niet of een hdd snel zou beschadigen als ik ermee in de bus zit/ een stukje loop)
- mATX moederbord
- Case
-nog extra koeling?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag dat de PC een beetje future proof is zodat ik weer een tijd mee kan, voor de rest wil ik deze case gebruiken pricewatch: BitFenix Prodigy M Zwart
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf niet super veel verstand van hardware en ben daarom opzoek naar advies en de beste prijs/kwaliteit verhoudingen, en ik wil graag weten of het wel past met zo'n compacte kast.
Ik probeer een beetje uit te gaan van de best buy systemen
Dit is waar ik op ben uitgekomen, ziet het er redelijk uit, heb ik extra koeling nodig, is deze PSU krachtig genoeg en past alles?
Hoi, ik ben van plan om gewoon lekker spelletjes te spelen, speel vooral Dota 2 maar wil graag de nieuwe titels ook goed kunnen draaien (bv Fallout 4), maar ik wil mijn systeem graag compact houden zodat ik er een beetje eenvoudig mee kan reizen zo nu en dan (via OV bv)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget ligt rond de €850
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Schermen, muis etc gaan mee, de rest van de PC weg. Windows heb ik nog.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- CPU
- GPU
- (semi)-modulaire voeding (lijkt mij handiger met kleine kast)
- 8GB ram lijkt mij nodig voor nieuwe games
- SSD
- 1 TB HDD of 1 TB extern (weet niet of een hdd snel zou beschadigen als ik ermee in de bus zit/ een stukje loop)
- mATX moederbord
- Case
-nog extra koeling?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag dat de PC een beetje future proof is zodat ik weer een tijd mee kan, voor de rest wil ik deze case gebruiken pricewatch: BitFenix Prodigy M Zwart
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf niet super veel verstand van hardware en ben daarom opzoek naar advies en de beste prijs/kwaliteit verhoudingen, en ik wil graag weten of het wel past met zo'n compacte kast.
Ik probeer een beetje uit te gaan van de best buy systemen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 178,95 | € 178,95 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | MSI R9 380 Gaming 4GB | € 231,95 | € 231,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | BitFenix Prodigy M Zwart | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Cooler Master V450 Semi-Modular | € 70,95 | € 70,95 |
| 1 | Crucial BX100 500GB | € 154,95 | € 154,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 855,60 | |
Dit is waar ik op ben uitgekomen, ziet het er redelijk uit, heb ik extra koeling nodig, is deze PSU krachtig genoeg en past alles?