Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huis tuin en keuken dingen zoals mijn administratie, verder gebruiken om te gamen! (GTA V, Fallout 4 etc.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen bedrag in gedachten, eerst kijken wat de mogelijkheden zijn tot upgraden en anders of ik nieuw zou moeten aanschaffen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Upgrade, zoveel mogelijk natuurlijk! Mocht dat mogelijk zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil 'klaar zijn voor de toekomst' In elk geval dat ik over een bepaalde tijd eventueel een onderdeel kan vervangen om er vervolgens weer tegenaan te kunnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zou mooi zijn als hij lekker stil is. Verder niet specifiek iets belangrijks. Ja, staat de hele dag aan!
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben erg benieuwd wat de mogelijkheden zijn met mijn huidige PC. Kan ik hier nog mee upgraden, of is het einde verhaal en moet ik kijken naar een nieuwe en kan ik alleen de kast eventueel behouden?
Muis, toetsenbord en scherm zijn uiteraard allemaal al aanwezig.
De Evo is later aangeschaft, hier staan alleen wat games op. (Verder zitten er in de pc, niet in onderstaande lijst, nog normale HDD's in. Hier hoeven we verder niet naar te kijken).
Huis tuin en keuken dingen zoals mijn administratie, verder gebruiken om te gamen! (GTA V, Fallout 4 etc.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen bedrag in gedachten, eerst kijken wat de mogelijkheden zijn tot upgraden en anders of ik nieuw zou moeten aanschaffen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Upgrade, zoveel mogelijk natuurlijk! Mocht dat mogelijk zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil 'klaar zijn voor de toekomst' In elk geval dat ik over een bepaalde tijd eventueel een onderdeel kan vervangen om er vervolgens weer tegenaan te kunnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zou mooi zijn als hij lekker stil is. Verder niet specifiek iets belangrijks. Ja, staat de hele dag aan!
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben erg benieuwd wat de mogelijkheden zijn met mijn huidige PC. Kan ik hier nog mee upgraden, of is het einde verhaal en moet ik kijken naar een nieuwe en kan ik alleen de kast eventueel behouden?
Muis, toetsenbord en scherm zijn uiteraard allemaal al aanwezig.
De Evo is later aangeschaft, hier staan alleen wat games op. (Verder zitten er in de pc, niet in onderstaande lijst, nog normale HDD's in. Hier hoeven we verder niet naar te kijken).
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 760 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus P7P55 LX | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI R6950 Twin Frozr III Power Edition/OC | € 0,- | € 0,- |
| 1 | WD Black SATA 6 Gb/s WD2002FAEX, 2TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 II Advanced | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung SH-222BB Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Antec Earthwatts EA 650 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | OCZ Vertex 3 120GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 130,95 | € 130,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 130,95 | |