Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vertrek Oostende, aankomst Schiphol 18.00

Pagina: 1
Acties:

• demichel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Vraagje aan degenen onder jullie die de verkeerssituatie in Nederland wat kennen. Ik moet morgen van Oostende vertrekken, over Antwerpen, om om 18.00 in Schiphol toe te komen. Het verkeer tot Antwerpen kan ik wel goed inschatten, maar eens Nederland binnen, weet ik het eigenlijk niet zo.

Heeft iemand een idee, verkeersgewijs, hoe laat ik ten laatste Antwerpen voorbij zou moeten zijn om rond 18.00 op Schiphol toe te komen?

Ik volg uiteraard de normale snelwegen zoals mijn vriend TomTom me zal aanwijzen.

Dank voor de info!

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

http://routes.tomtom.com/....9167023&zoom=9&map=basic

Maar op woensdagavond zelden grote problemen te verwachten. Houd een half uurtje speling in just to be sure.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Volg je de A16/A4 (via Breda, Dordrecht en Rotterdam) of de A27 (over Breda en Utrecht) na Antwerpen?

De A27 is iig knap druk altijd (brug bij Gorinchem, om mee te beginnen, en later bij Utrecht). A16/A4 zou iets beter te doen moeten zijn, hoewel die ook erg druk kan zijn.

Je hebt geluk dat woensdag iig wat rustiger is op de weg, bij goed weer in ieder geval. Dinsdag en donderdag is het een stuk drukker.

Virussen? Scan ze hier!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ga naar google maps
selecteer traffic in het hamburgermenu
midden-onderin: verander live traffic naar typical traffic
kies daar je tijdstip, en zie het gemiddelde verkeer rond die dag/tijd

Iperf

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:39
wildhagen schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:48:
De A27 is iig knap druk altijd (brug bij Gorinchem, om mee te beginnen, en later bij Utrecht). A16/A4 zou iets beter te doen moeten zijn, hoewel die ook erg druk kan zijn.
A16/A4 voert je ook een stukje over de A13 en dat wil je echt niet om die tijd...

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:18
trein geen optie?

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:30
Ik zou er 5 uurtjes voor uitrekken.

Het is vanuit Zeeuws-vlaanderen ongeveer 2,5 uur naar Amsterdam en 1 uur naar Oostende.

Dus totaal ongeveer 3,5-4 uur. Uurtje speling voor de files, Alternatief ipv over antwerpen. Pak de westerschelde tunnel en rijd over bergen op zoom - rotterdam - amsterdam

www.weitjerock.com

• manzonderdas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:02
op 11 november is er een nationale feestdag in België. Probeer dus niet richting Brussel te rijden, andersom is ideaal want ik vermoed dat een hoop Belgen - bij goed weer - de nationale zeedag gaan vieren.

Ik zou zelf niet veel files verwachten, zelfs meer in NL

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

anboni schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:06:
[...]

A16/A4 voert je ook een stukje over de A13 en dat wil je echt niet om die tijd...
Dat, precies dat.

Rotterdam wordt je grootste probleem, zeker de noordkant van Rotterdam is om 5 uur gewoon dramatisch. Bij Delft ben je volledig de sjaak.

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik zou zo rijden en dan ervoor zorgen dat je voor 16:30 bij Gorinchem bent dan moet je de grootste files wel missen: A16 > A58/A59 > A27 > A2 > A9 > A4.
Je zou ook nog bij Bergen op Zoom de grens over kunnen, afhankelijk van hoe druk de randweg is bij Antwerpen: A4 > A58 > A16 > A59 > A27 > A2 > A9 > A4

• demichel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Even updaten... De rit is geweldig goed meegevallen. Vertrokken rond 14.00, halverwege gestopt in een klein dorpje in Zuid Holland voor een rommelmarktje en stipt om 19.00 toegekomen bij het Centraal Station in Amsterdam (was bij nader inzien Amsterdam CS om 19.30 en niet Schiphol om 18.00 waar ik mijn gezelschap moest ophalen).

Ik heb wellicht geweldig veel geluk gehad, maar heb letterlijk geen ene meter in de file gestaan! Of misschien had mijn TomTom met real-time verkeersinfo me er handig omheen gestuurd, in ieder geval, heel vlotjes verlopen.

GPS stuurde me via Bergen op Zoom.

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

Pagina: 1