Ik loop net tegen een 'bug' aan. Ik heb iets gepost in topic x. Dit blijkt in het verkeerde topic te zijn waarna ik de inhoud kopieer en wijzig met iets anders. Vervolgens probeer ik de eerder gekopieerde inhoud in een ander topic de posten, maar daar krijg ik een dubbele post melding. Moet deze check niet alleen over 1 topic gelden?
It's not a bug, it's a feature... Om cross posting te voorkomen. Pas je gekopieerde tekst iets aan en het werkt wel...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nope. Dubbelposten is altijd ongewenst, in één topic of in meerdere topics. Beter kun je dan bijvoorbeeld een TR maken met het verzoek de post te verplaatsen danwel verwijderen.Moet deze check niet alleen over 1 topic gelden?
Er is wellicht wat voor te zeggen dat het technisch gezien geen dubbelpost is als je de oorspronkelijke post volledig hebt gewijzigd, maar goed, dit 'probleem' doet zich nu alleen voor omdat je eerst zélf niet goed oplet alvorens te posten.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Eens. Ok dan laten we het hierbijRone schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:54:
[...]
Dubbelposten is altijd ongewenst, in één topic of in meerdere topics.
De check wordt eens in de x minuten ververst, dus als je een reactie plaatst en dezelfde tekst binnen die tijd weer plaatst, ongeacht waar, krijg je die melding. Het maakt dan ook niet uit of je het oorspronkelijke bericht hebt aangepast, want die 'checksum' staat nog in de cache.
@Rone,
Het probleem met het aanmaken van een TR voor een move is dat mensen ondertussen op de post kunnen reageren waardoor het verplaatsen het topic ontregeld. De post bewerken en leeggooien is in die situatie toch de betere optie, en dat heeft Tristan ook gedaan.
@Rone,
Het probleem met het aanmaken van een TR voor een move is dat mensen ondertussen op de post kunnen reageren waardoor het verplaatsen het topic ontregeld. De post bewerken en leeggooien is in die situatie toch de betere optie, en dat heeft Tristan ook gedaan.
Commandline FTW | Tweakt met mate
wontfix 
Nope, er is geen verversingstijd. Pas wanneer je weer een nieuw bericht post wordt de hash van de vorige post overschreven...Hero of Time schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:13:
De check wordt eens in de x minuten ververst, dus als je een reactie plaatst en dezelfde tekst binnen die tijd weer plaatst, ongeacht waar, krijg je die melding. Het maakt dan ook niet uit of je het oorspronkelijke bericht hebt aangepast, want die 'checksum' staat nog in de cache.
[ Voor 97% gewijzigd door crisp op 10-11-2015 15:19 ]
Intentionally left blank
Ah, ik wist dat het iets was, maar hoe het precies zat niet. Maar ik vind 't wel knap dat o.a. Zeef al een paar keer een dubbelpost heeft kunnen maken in dezelfde minuut.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Dat is het nadeel van meerdere webservers, race-conditions...Hero of Time schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:26:
Ah, ik wist dat het iets was, maar hoe het precies zat niet. Maar ik vind 't wel knap dat o.a. Zeef al een paar keer een dubbelpost heeft kunnen maken in dezelfde minuut.
Intentionally left blank
Pagina: 1