Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

streaming

Pagina: 1
Acties:
  • 523 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk er aan om een site te beginnen met tv serie streaming, het is en soort voetballivestream.tv alleen dan series voor vrouwlijk publiek. is er hier iemand die ervaring heeft met sites met 'heavy content' veel streaming; waar zal ik het hosten?

[ Voor 8% gewijzigd door Orion84 op 12-11-2015 11:26 ]

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11 21:05
En die series ga je zelf maken? Of ga je de rechten kopen? Ik neem aan dat je die vragen zelf eerst wil beantwoorden voor je uberhaupt iets online zet. Als je simpelweg je DVDtjes van thuis wilt streamen kan je al snel wat takedown verzoeken met boetes verwachten.

• Hoteldebotel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-11 09:56
Wellicht is wat meer informatie handig, ik zie helemaal geen functionele eisen. En heb je wel aan de rechten van de series gedacht?

[ Voor 37% gewijzigd door Hoteldebotel op 10-11-2015 13:36 ]

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Met alle respect voor de mensen die ideeën hebben en dit uit willen werken, maar ik zou me er eerst maar eens verder in verdiepen. Als je nu al vragen gaat stellen over ervaringen zonder dat je daar al ideeën over hebtdan denk ik dat je het uit moet besteden.

Lees je eens in hoe netflix dat doet bijvoorbeeld.

Maar kijk vooral naar de rechten van het materiaal wat je wilt streamen. Je mag niet zomaar een film streamen..

Dit topic is gesloten.