Google blijft broken links vinden...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stab
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Elke dag vindt Google wel 1 of 2 broken links (404 page) in het tabblad 'crawlfouten'.

Dit zijn vaak zelfs nog oude plaatjes of pages die niet meer bestaan. Ook wordt er vanaf geen enkele page naar toe gelinked. In de sitemap staan deze urls ook niet.

Waar haalt Google deze informatie vandaan?
Ik heb al meerdere 'broken links' tools geprobeerd maar die vinden allemaal geen enkele broken link.

Is er een programmaatje om dezelfde scan uit te voeren als die de google webmaster tools doen?
Waar kan ik het nog meer in zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-09 10:57
Heb je al eens in Google naar de betreffende links gezocht? Waarschijnlijk komen deze gewoon vanaf een andere site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stab
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
FotW schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:27:
Heb je al eens in Google naar de betreffende links gezocht? Waarschijnlijk komen deze gewoon vanaf een andere site
Thanks!

Ik heb er zojuist een paar geprobeerd te zoeken maar het enige resultaat is dan mijn eigen website met die URL.
Met andere woorden, de URL's zijn ooit door Google geïndexeerd omdat ik een template heb gebruikt met heel veel URL's. Inmiddels heb ik alle onnodige URL's en voorbeeldplaatjes verwijderd maar blijven ze dus nog even in Google's index staan.
Dat zal de reden wel zijn.

Maar kan ik niet ergens eenzelfde 'search' doen als Google Webmaster Tools om ze allemaal op te sporen?