Goedenavond,
Ik ben in het bezit van een Huawei Ascend G7, met hierbij een Sim Only abonnement (1GB 3G) van Simpel.
Nu zit ik met het volgende probleem. Mijn 3G werkt prima. Ik heb vrijwel overal 3G en kan gebruikmaken van internet en al mijn apps, zoals Instagram en Facebook etc.
Alleen mijn snapchat werkt niet. Hiervan wil ik graag de oorzaak weten, zodat ik dit kan oplossen.
Wat ik erg apart vindt is het volgende. Als ik thuis ben en mijn Wifi netwerk op mijn Huawei uitschakel en 3G aan heb staan, doet mijn snapchat het perfect.
Ook als ik niet ver van huis ben, circa 1 KM werkt snapchat prima.
Als ik verder weg ga, krijg ik nooit mijn snapchat geladen.
Mijn broer heeft ook een Huawei en hetzelfde simpel abonnement.
Bij hem doet in tegenstelling tot mij, zijn snapchat het altijd.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt!
Luc
Ik ben in het bezit van een Huawei Ascend G7, met hierbij een Sim Only abonnement (1GB 3G) van Simpel.
Nu zit ik met het volgende probleem. Mijn 3G werkt prima. Ik heb vrijwel overal 3G en kan gebruikmaken van internet en al mijn apps, zoals Instagram en Facebook etc.
Alleen mijn snapchat werkt niet. Hiervan wil ik graag de oorzaak weten, zodat ik dit kan oplossen.
Wat ik erg apart vindt is het volgende. Als ik thuis ben en mijn Wifi netwerk op mijn Huawei uitschakel en 3G aan heb staan, doet mijn snapchat het perfect.
Ook als ik niet ver van huis ben, circa 1 KM werkt snapchat prima.
Als ik verder weg ga, krijg ik nooit mijn snapchat geladen.
Mijn broer heeft ook een Huawei en hetzelfde simpel abonnement.
Bij hem doet in tegenstelling tot mij, zijn snapchat het altijd.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt!
Luc