Black Ops 3

Pagina: 1
Acties:
  • 351 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen ik heb een vraag.Misschien voor jullie een hele simpele.Maar ik ben al 2 uur aan het zoeken en ik geef het op.Ik kan niet thrust jumpen in solo missies en heb al vele missies gedaan.Ik zie op youtube overal en iedereen jumpen maar kan nergens vinden hoe je dat moet instellen.In mijn savehouse ben ik al aan het knooien geweest met loadouts en alles wat maar mogelijk is maar ik kan het niet voor elkaar krijgen.Normaal wil ik een vraag als dit niet zo op een forum plaatsen maar dit kan ik gewoon echt niet vinden.Ben dat gezoek helemaal zat.Snap niet waarom dit zo moeilijk moet zijn.Wat moet ik doen om de thrust jump geactiveerd te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Multi] Call of Duty: Black Ops 3

Er is een algemeen BO3 topic waar je dit soort vragen kunt stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 22:24
Tussen de missies door heb je een soort save house / lobby waar je oa je wapens kunt aanpassen en ook bepaalde skills/perks kan 'kopen'. Daarbij zit er een om thrusters te kopen (ergens in het midden van die room, op een verhoging waar je weapons + die dingen hebt).

Verde zoals hierboven: dit soort simpele vragen hebben geen eigen topic nodig ;-)

Modbreak:En daarom gaat het nu dan ook dicht

[ Voor 6% gewijzigd door Gropah op 19-11-2015 16:09 ]

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Dit topic is gesloten.